Inlägg från: baver |Visa alla inlägg
  • baver

Maj 2009

hej alla giftassugna. här blir det av den 9:de maj i gbg. vi ahde en budgett på ca 40 och nu är den uppe i 70...men då är det lite fler gäster som påverkat mycket..helt sanslöst egentligen. är inte så flickig annars men detta är verkligen min prinsessdröm...någon annan som slaviskt följer bridezillas på tv400+ ?haha

• baver

här är en til som blir fru den 9maj§ämf§ör§a lite hur långtman har kommit. vi har bokat kyrka och lokal och färdmedel och qbetämt färgtema. samt bestämt hur allt papper ska vara men inte köpt det? ligger vi efter mycket då?

• baver

det var en tjej som hade skrivit en svensk text passande ett bröllop till låten hallelujah...jisses vad sugen jag blev p åden..anars hade vi tänkt oss bo kaspers-undantag..någon anan som har tankar gällandemusik? framförallt brudvalsen om det blir en sådan. lite inne på mr bojangles men vet inte...

ställer mig i ledet med överplanerande blivande fru till ljummet intresserad blivande man haha

men det är ju bara så rackarns intressant att prata färger på inbjudningskort, hur kan han inte tycka att det är det viktigaste som finns =P

• baver

jag ligger lite efter här men artist: snygg klänning, jag gillar verkligen ryggen!! skrev att jag kan alla dar men det verkar bli torsdag va? jag kommer nog också köra på kinaklänning, det blir nog från millybridal. och sen var det detta med inbjudningskort det blir nog en till två månader innan.. appropå allt pappersarbete, vet ni vad ni kommer skriva i era fest program?

• baver

karni5- angående prästen. är det kyrkan ni tillhör som ni ska gifta er i, anars kan man få ta sin "egen" präst och använda i en annan kyrka. det blev vi erbjudna i gbg iaf. men jag har ingen relation till ngn av dem och vi ska inte möta prästen förrän några månader innan.. lycka till och stå på dig.

Svar på tråden Maj 2009