Maj 2009
Hej, hej, hoppar gärna in. 30/5 blir vår dag =)
Hej, hej, hoppar gärna in. 30/5 blir vår dag =)
Hej, hej!
Vi gifter oss i pingst och har haft lite problem med lokal och så men ser nog ljuset nu =). Väntar bara på offert och ser den okej ut så har vi bestämt oss. Om inte så känns det nästan lite stressigt nu, åtta månader kvar!
Annars så är klänningen klar, skor, frissan är bokad och vi har bestämt inbjudningskort.Min sambos kläder är också bestämt. Färgtema blir bleksora, guldbeige och lite brunt, vårigt och fräscht, har utgått lite från körsbärsblom..
Svårt med vigsel och sånger men tror att det i alla fall blir Cascadas, "everytime we touch" och sen någon svensk fin visa. Utgångslåt blir KISS, I was made for lovin you, blir bra med tanke på min m2b:s hårdrocksintresse..=)
När jag skriver allt det här känner jag mig som värsta bridezillan som planerar allt, så som jag inte ville vara, hm..
Hur går det för er?
Kramar
Vi kommer också ha barnfritt förutom vår son och hans tre kusiner, sonen kommer då vara 2,5 och hans kusiner är 15, 13 och 6, de brukar vara bra på att ta hand om varandra.. Skulle aldrig vilja ha med fler barn för då har man ju ansvar över att de ska ha roligt också. nej, det blir en fest för vuxna för vår del!