Maj 2009
Här är en till som ska gifta sig 23/5 2009! Står 2010 i mitt "namn" men vi ändrade oss till 2010 istället !
Här är en till som ska gifta sig 23/5 2009! Står 2010 i mitt "namn" men vi ändrade oss till 2010 istället !
Tack ! Känns så overkligt!
Hur långt har ni kommit i era planeringar? Vi har hittills bara bokat kyrka och bestämt vilket upplägg vi vill ha osv! Känns nästan för tidigt att börja greja och planera nu, men det är det kanske inte??
Nu har inte jag läst igenom tråden! Ska göra det när jag får tillfälle! Roligt att ha ngr att bolla ideér med och som räknar ner tillsammans .
Jo den mesta planeringen finns i huvudet här med! Men igår tänkte jag boka fotograf, men det visade sig att han redan var uppbokad den 23 maj på ett annat bröllop. Och jag som trodde jag var ute i god tid . Tråkigt, men jag får väl leta vidare!
Igår satt vi och hade en diskution om gästlistan! Han har inte alls lika bra kontakt med sin släkt som jag har med min. SÅ helst vill han inte bjuda dem, utan bara familj och nära vänner. Men bara det att jag tycker inte direkt att vi har några NÄRA vänner, klart finns de de som jag vill bjuda, men jag kan väl inte direkt kalla dem nära! Suck så jobbigt! Hur har ni gjort??
102 pers??!! Ohh jag som tyckte vår blir lång som hamnar på ca 80! Fast nu har vi ju inte bestämt oss hundra!!
Min m2b tycker också att det blir för mkt prat om bröllop här. Ofta stänger han av när jag säger ngt, verkar "helt inne i tv:n" så han "hör" inte ens vad jag säger! Men ibland säger jag till honom, att detta måste vi prata om eller nu nåste vi bestämma detta!!
Jobbiga karlar!!!
"Du är allt" med Sonja Aldén tänkte jag sjunga på bröllopet om jag klarar utan att börja lipa, men som överraskning! Min syster får vara back up om det behövs, hon ska vara solist för övrigt!
Jag har sjungit sen jag var liten, alltid sjungit på skolavslutningar och dop och även nästan alltid varit med i Luciatåg, var på ett ganska stort . SÅ jag är van att sjunga inför folk så det är inga problem. Bara att när jag övar hemma på låten så klarar jag inte att sjunga den utan att få en klump i halsen och tårarna börjar rinna!! SÅ jag får se.... som missbilly säger så har man ju tillräckligt mkt att tänka på och vara nervös för!!
LillEm: Om du inte vill ha ngn snyftvariant på ditt bröllop så kan du ju alltid be henne sjunga "Du é min man"! Det hade ju varit lite häftigt .
Ja, vi ska ha "Du är allt", antingen sjunger jag eller våran solist. Sen en låt till, det måste väl räcka och det blir antagligen "Med vind i håret" eller "För att du finns".
Ni som ska ha kyrkligt bröllop, vilka psalmer ska ni ha??
"Som en vind i ditt hår" heter den visst
2/5
förstagångsbrud
Tx2
9/5
ElinPierre
anja1661
montpellier
soon and very soon
16/5
artist
Magglo
Skåne09
sweetsun
Tjolinti
22/5
LillEm
23/5
csn83
Daniels B2B
fröken sjunfors
helle78
Leeeloo
missbilly
skruttgumma
Skille
Bröllop år 2010
30/5
blivande fru westman
efternamnsbyte
Kärlekensskull
lilla fröken fräken
malsan
mammahjärtat
Nalle Puh 40
Så nu är vi med också
Hur gör ni med barn? Vi vill inte ha ngr barn med. har räknat att det i så fall kommer ca 20 barn alla under 10 år!! Kan man ha barnfritt fast man bara har ett "mingelbröllop"??
Vi har ju själva två barn och min ena syster har två barn. Allt kretsar kring barn just nu!! SÅ just därför känner vi att vi vill ha barnfritt! Våra egna barn kommer ju vara med! Vi har inte bestämt oss än hur vi ska göra så jag tar gärna emot tips och åsikter!
Åhh vad häftigt det där med utgångsmarschen, så orginellt! Det tycker jag absolut!
Men jag måste tyvärr lämna denna tråden då vi har ändrat datum! Det datumet som vi ville haft från början så är kyrkan stängd så vi fick ändra datum, men nu har vi ändrat tillbaka samt ändrat koncept helt! Vi kommer vara ca 15 gäster, de allra närmaste och kommer att vara på Nolhaga slott i Alingsås.
Men lycka till alla i planerandet!! Och med era bröllop så klart!