Maj 2009
Hej alla, kan man hänga på här? 23 maj smäller det...
Hej alla, kan man hänga på här? 23 maj smäller det...
Mycket klänningspyssel nu ser jag! Jag har fått hem min kinaklänning och den sitter fantastiskt bra och är hur fin som helst, MEN... idag när jag provade den i min ensamhet blev jag orolig för att den är för slampig... Den är riktigt djupt V-ringad både fram och bak och i ryggen är det superfint, inget slampigt med det, men framtill... Uääh, känns ju helt fel med djuuup urringning och brudklänning! Vad ska farmor säga...? Vad tycker ni? Nu är det ju så himla vanligt med axelbandslösa klänningar och de sitter ju oftast ganska högt och bra. Har ni valt bort djupa urringningar?
Tx2 och förstagångsbrud:
Nej, det är inte jag på någon av bilderna, men det är mycket riktigt den klänning som är högst upp i galleriet! Det är helt enkelt så att jag har större bröst än tjejen på bilden och urringningen går på mig ner UNDER klyftan eller vad man ska säga.
Köpte klänningen på ebay, jag kan mejla säljarens namn om du Tx2 är intresserad, för jag vet inte om det räknas som reklam?
Kan se om jag lyckas ta en bild så kanske ni kan avgöra om det är osmakligt eller ej Återkommer strax...
Tack Nalle Puh 40! Om du menade min klänning...?
Nu ligger det en bild i mitt galleri! Ok eller ej...?
Med tutarna menar jag förstås tuttarna... Slarvfelsnisse är i farten.
Tack snälla ni som gett mig goda råd!! Nu känns det bättre med klänningen. Kommer säkert att få spel för något annat snart, och då vet jag vart jag ska vända mig för stöttning och hjälp...