Inlägg från: Tjolinti |Visa alla inlägg
  • Tjolinti

Maj 2009

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    soon and very soon
    montpellier
    anja1661

16/5
    artist
    Tjolinti

23/5
    missbilly
    fröken sjunfors
    Leeeloo
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    mammahjärtat
    efternamnsbyte
    lilla fröken fräken

• Tjolinti

jag fick precis en hjärtattack. Satt ute på bordershops hemsida o skrev ner grejet som ska handlas in i alkohol väg till cirka 45 -50 människor. Vet inte hur många som ska konsumera alkohol så man får ju räkna med dom flesta iallafall. 7500 svenska hamnade jag på. E det jag som e snål eller e det inte mycket pengar.

• Tjolinti

Förstagångsbrud.
    Jag satt bara o skrev ner vad jag tänkte handla, gick in på deras hemsida o kollade vad allt kostade. försökte hålla mig till billigare alternativ :)

• Tjolinti

Min blivnade e från chile o har dubbelefternamn, faderns o moderns, föräldrarna e skilda. Jag vill bara ha moderns efternamn då det andra e riktigt fult. plus jag vill ha mitt egna svenska kvar. Så han ville liksom ha mitt plus sin mammas så vi hade samma, Men jag har hört att jag inte få ta moderns efternamn utan måste ta faderns... eftersom dom e skildà?? någon som vet något om ja något liknande?

• Tjolinti

Vi betalar allt själv så det e skönt o kunna strunta i familjen med lite gott samvete. Svärmor var väldigt noga med o flippa ut angående ett barnfritt bröllop. Familjen ska vara viktigast osv osv. Hade lust o säga,, så länge du inte bidrar med ett skit så har du ingen åsikt angående något. O då menar jag verkligen att hon inte bidrar med något, ingen hjälp eller något.

• Tjolinti

Jag bara måste undra. Finns det något mer än jag som inte ska köpa några nya underkläder? Jag ska inte ha bh på mig eller stumpebyxor. så det e bara trosor. E det så viktigt? Jag förstår om man kanske har en korsett eller så, snyggt o matcha det med något sexigt. Men bara trosor känns inte lönt alls. Eller?

• Tjolinti

Men vad kan jag göra för extra när det bara e trosor?

• Tjolinti

Någon som ska vara i söderslätts bygdegård?

Svar på tråden Maj 2009