Inlägg från: ElinPierre |Visa alla inlägg
  • ElinPierre

Maj 2009

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    ElinPierre
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Nu är vi med också! Just nu är det stiltje i planeringen men i oktober någon gång får jag hem papper od och då blir det pyssla av- ska då börja med injudningar, vigselprogram, festhäfte, placeringskort och tackkort...
    Önskar att den 9 maj var om ett par veckor!!!!

• ElinPierre

Visst kan du bara köpa trosor.. Jag menar.. Ett par vita helt i spets är ju inte fel eller det du vet att din M2b verkligen gillar.. Om det funkar med klänningen kunde du köpa tillexempel galet röda, eller svarta eller nån annan snygg färg du gillar...

Och för min del tror jag att just det där att det är nytt gör att man får en speciell känsla...
    Själv finns inte en möjlighet att vara utan, så jag kommer förhoppningsvis ha en korsett som funkar som lite push också..

Tjolinti skrev 2008-09-17 19:08:56 följande:
    Men vad kan jag göra för extra när det bara e trosor?
  • ElinPierre

Kan man tänka sig vita "dukar" så har IKEA vita lakan för 15 kr styck.. det ska vi köra på och sen kanske lägga spets, tapet, fiberduk, planka eller tunn löpare för att göra det hela lite roligare....

• ElinPierre

csn83- Eftersom en vän kommer laga all mat så kommer vi undan jätte billigt.. Vi räknar med 100-150 kr per person för tre rätters. Ingen dryck eller tårta eller vickning på det då!

Svar på tråden Maj 2009