Maj 2009
jag har svart/vitt tema, men vi kommer ha någon mer färg, tror det kommer under planeringens gång.
jag har svart/vitt tema, men vi kommer ha någon mer färg, tror det kommer under planeringens gång.
finns det ingen lista här?? har funnist en eller är det för alla -09 brudar? lista låter trevligt. vi slår till 9e lääääängtar o
just det behöver råd, vi har två lokaler på G en mysig helt renoverad gammal "statarlänga" men den ligger lite off, kommer kosta en del o få dit taxin på väg hem....1 mil från centrum. (inga bussar efter 7) eller byggdegården som ligger smidigt till för alla att ta sig till o från.... bussar, taxi mm hur mycket hänsyn ska man ta ?? någon??
2/5 förstagångsbrud
2/5 Tx2
9/5 soon and very soon
Har köpt klänning!!!!!!!!!! helt sjukt nöjd! se gärna galleriet. den med rosa tyll
tackar, är så lycklig att det bara spritter i kroppen. kände oxå att det är svårt att pröva o kolla modeller. och är personalen ej proffsig så blir jag helt av! så skönt o vara klar, blir nog svart vitt rosa tema om man går efter tyllen... kan ju alltid gå till en sömmerska o ändra den annars. mannens kläder är under uppsyning! vill gifta mig NU!
vi bestämde datum i april iår. men hade 23/8 -08 bestämt sedan september -07. vi sköt upp det hela för att få den lokal vi ville och få lite hjälp med pengar...
var just ute o sprang. känns så bra. lite självgod känner jag mig men mår så bra, har så mycket spring i kroppen, vill bara ha min klänning!!(på mig)
så svårt o inte visa den för mannen!
nalle puh: lycka till nu, tänk på att inte gå ut för hårt, börja lite lagom.
Bra. glöm inte bort dig själv i allt kring bröllop. men tror att trivs man med sig själv kommer det andra på köpet. ska börja träna lite med hantlar hemma framför Tv.n faktiskt. Bara för min skull, så jag mår bra.