Inlägg från: Nalle Puh 40 |Visa alla inlägg
  • Nalle Puh 40

Maj 2009

Nej, antingen så bjuder vi alla pappas syskon med respektive eller så bjuder vi bara kusinerna men vet inte hur vi ska göra eller om man ska bjuda alla för jag tror ändå att det är en del som inte kommer (hoppas det iaf...)

• Nalle Puh 40

Lilla fröken fräken: Svårt med vilka man ska bjuda men nu har vi bestämt oss för att bjuda alla pappas syskon (8 st) med deras respektive ocg alla mina 16 kusiner. På mammas sida har jag inga kusiner och min sambo har inte en enda

• Nalle Puh 40

Får väl köpa ett paraply ifa...

• Nalle Puh 40

Kan det inte vara maj snart, längtar såååååååååå mycket, suck men den som väntar på något gott...

• Nalle Puh 40

Våra värdpar hade visst träffats igår för att planera vår stora dag, så spännande...

• Nalle Puh 40

Vi har värdpar som fixar hela festen med alla underhållning, håller koll på tider, gör programmen, läser telegram, ser till så alla sitter på rätt ställe i kyrkan mm mm och sen har vi en bestman men han har ingen uppgift mer än att hålla ringen och vara ett stöd för min sambo

• Nalle Puh 40

Vi planerar allt men de fixar det åt oss bara, hur skönt som helst...

• Nalle Puh 40

Ja, och mina föräldrar skulle ALDRIG hålla tal så då är det bra med värdpar

• Nalle Puh 40
    SweetSun skrev 2008-09-10 06:50:30 följande:
    tråkigt skruttgumma! Förstår att det måste kännas jobbigt! MAn vill ju att familjen ska bli lite gladare än så kanske. men förstod de att ni ska gifta er då?Min mamma var också lite trög först hon sa bara "jaha, ja om det är det du vill så. Men har du tänk över det ordentligt?". Jippie va rolig hon var då.
    Ha, ha... Kunde varit mina föräldrar för de säger ofta: (iaf för några år sedan) Men har du verkligen tänkt över det här ordentligt?
  • Nalle Puh 40

Fast visst hade det varit kul om hela familjen och kompisarna tyckte det var lika kul som man själv

Svar på tråden Maj 2009