Maj 2009
Nej, antingen så bjuder vi alla pappas syskon med respektive eller så bjuder vi bara kusinerna men vet inte hur vi ska göra eller om man ska bjuda alla för jag tror ändå att det är en del som inte kommer (hoppas det iaf...)
Nej, antingen så bjuder vi alla pappas syskon med respektive eller så bjuder vi bara kusinerna men vet inte hur vi ska göra eller om man ska bjuda alla för jag tror ändå att det är en del som inte kommer (hoppas det iaf...)
Lilla fröken fräken: Svårt med vilka man ska bjuda men nu har vi bestämt oss för att bjuda alla pappas syskon (8 st) med deras respektive ocg alla mina 16 kusiner. På mammas sida har jag inga kusiner och min sambo har inte en enda
Får väl köpa ett paraply ifa...
Kan det inte vara maj snart, längtar såååååååååå mycket, suck men den som väntar på något gott...
Våra värdpar hade visst träffats igår för att planera vår stora dag, så spännande...
Vi har värdpar som fixar hela festen med alla underhållning, håller koll på tider, gör programmen, läser telegram, ser till så alla sitter på rätt ställe i kyrkan mm mm och sen har vi en bestman men han har ingen uppgift mer än att hålla ringen och vara ett stöd för min sambo
Vi planerar allt men de fixar det åt oss bara, hur skönt som helst...
Ja, och mina föräldrar skulle ALDRIG hålla tal så då är det bra med värdpar
Fast visst hade det varit kul om hela familjen och kompisarna tyckte det var lika kul som man själv