Inlägg från: Nalle Puh 40 |Visa alla inlägg
  • Nalle Puh 40

Maj 2009

Visade mamma vår caketopper idag och hon sa att det var det sötaste hon sett, alltid något

• Nalle Puh 40

Ja, min syter började oxå gråta när vi frågade om hon ville vara tärna

• Nalle Puh 40

Plottan: Välkommen till vår pingsttråd oxå

• Nalle Puh 40

Ska åka och prova klänningar den 4 okt om syrran kan då

• Nalle Puh 40

Tess Dennis skrev 2008-09-11 10:18:13 följande:

*kikar in*Vi planerar också att gifta oss i maj. Dock inte bestämt något datum och vi har i princip just bestämt oss för att maj känns som en bra månad :) Så vi har inte kommit någonstans i planeringarna än. Ni verkar ha fixat mycket redan? Är jag jätte sent ute?Hur stora bröllop planerar ni? antal gäster? mat? dricka? budget?Ska ni ha stora fester med dans, sprit och utan barn eller "familjebröllop" där barn i alla åldrar är välkomna osv?Som sagt våra planeringar är väldigt tunna än så länge :P
    Vi planderar att bjuda 102 (!?!) men hoppas att alla inte kan (får man säga så...)
  • Nalle Puh 40

Ja, pappa har så stor släkt och jag känner mig tvungen att bjuda alla (eller ingen) men en del vet jag att de inte kommer...

• Nalle Puh 40

Min sambo har bara sina föräldrar och tre syskon som släkt, har inte en enda kusin eller fastrar osv

Jag har massor men vi ska bjuda alla...

• Nalle Puh 40

Vi har inte berättat det för någon mer än de som ska vara bestman, värdpar mm och det känns kul men några till råkade få veta det eftersom vår bestman försa sig men det vara bara 3 pers. Ska bli kul att höra deras reaktion när de får inbjudan. Längtar...

• Nalle Puh 40

Bröllop år 2010: Välkommen!!!

• Nalle Puh 40

Vi ska ha ostkaka mellan huvudrätt och tårta, det måste man ha i Småland

Svar på tråden Maj 2009