Maj 2009
Längtar tills jag ska prova klänningar men idag är jag dunderförkyld och får sitta och fantisera om alla fina klänningar på nätet...
Längtar tills jag ska prova klänningar men idag är jag dunderförkyld och får sitta och fantisera om alla fina klänningar på nätet...
Ja, för till kyrkan man ju inte hindra någon att komma...
Jag vet inte vad jag ska ha på mig under än men något extra blir det nog...
Köp ett par fina trosor och kanske snygga stayups...
Jag ska köpa mina underkläder på H&M, de skulle få in många nya och snygga korsetter till jul för jag vill inte lägga en förmögenhet på det eftersom jag inte kommer andvända den mer...
Nej, hårdrock vill jag inte heller ha men min sambo skulle gärna ha det
Tycker den är fin och vacker...
Ja, jag menade din klänning. Skulle gärna ha en sådan men har så små bröst så det ser bara dumt ut
Jag får betala 1ooo kr för hår och smink och då ingår en provuppsättning så det känns ändå ganska prisvärt
Elsi: I Nässjö
Csn83: Vad ska ni ha för mat?
Bröllop år 2010: Tråkigt att du lämnar vår tråd men stort lycka till så kanske vi syns i en annan tråd.
Kärleken förde oss samman: Bra med lite kontakter. De vi har är att sambons svåger har många fina och gamla bilar så han har lovat att köra oss och min kusin har jag tänkt fråga om han vill fota i kyrkan samt att min bästa kompis ska sjunga i kyrkan.
Vad ska ni ha som in och utgångsmusik? Vi har lånat skivor på biblioteket men inte hunnit lyssna så mycket på dem än.
Anja1661: Det är ni som bestämmer vilka psalmer ni vill ha ihop med prästen eller kantorn.
Vi har inga som bjudit en sig själva eftersom det inte är någon mer än våra föräldrar och värdpar som vet om det än, vill vara hemliga tills inbjudan kommer ut
Baklava: Kul med fler majbrudar så välkommen hit
Förstagångsbrud: Vad roligt att du är nöjd med din klänning, jag funderar på att åka och titta lite nästa helg
Nocia: Visst ska man göra sitt bröllop precis som man vill och kul med folk som vågar att vara göra lite annulunda
Min sambo får hyra
Måste man boka tid för att få komma och prova klänningar eller hur fungerar det egentligen?
En liten allmän fråga: Måste man skaffa nytt VISA kort om man byter namn? Har ett jätte fint kort med oss på och det gäller till 2011 så det vore synd att byta det redan
Någon som vet?
Kärlek förde oss samman: Vi ber våra värdpar göra det
Förstagångsbrud: Vad har du för bank? Jag har Swedbank. Hoppas det är så här oxå
Har egentligen inget behov att gå ner i vikt men lite fastare armar vore välkommet
Har "snott" många bilder från den sidan tidigare