Inlägg från: Flamora |Visa alla inlägg
  • Flamora

12 Juli 2008 del:3

Ja, det närmar sig med stormsteg nu. Var på fotvårdsbehandling igår, imorgon ska jag på provsminkning. Festhäftena ska bindas ihop och efterrätt ska göras.

Trodde vi hade en videokamra klar, men det visade sig att vår filmman inte kunde låna. Så vild jakt på kamera nu. Ska man köpa en?? Vi funderar, men undrar om vi kommer använda den så mkt efter bröllopet...

Vad duktiga ni e som bakar tårtorna själv. Jag älskar själv att baka, men skulle inte våga mig på bröllpstårtor

• Flamora

Har oxå problem med nån som velar. Min kusins flickvän har tydligen blivit utbränd så han ringde i onsdags och sa att hon kanske inte kommer. Till saken hör att han i söndags ringde och frågade om hon kunde följa med på bröllopet (ganska nytt förhållande) och då sa vi att det självklart går bra. Vi fick ju ändra om i placering och så och det tog en stund. Att sen ringa tre dagar senare och säga att hon eventuellt inte kommer är ju lite kass, kan jag tycka. Men jag sa att jag inte gör nåt åt placeringen, det får bli tomt där. Är alldeles säket nån mer som blir sjuk eller så.. Man får väl räkna med nån tomma platser, tyvärr.

Gjorde min provsminkning igår och känner mig jättenöjd

• Flamora

Jag e oxå nervös. Min mage e i uppror, drömmer konstiga drömmar på nätterna... Och nu oroar jag mig för vädret. Vi ska fotas ute och har ingenstans att gå in. I sydsvenskan står det att det ska regna...

Men det mesta e iaf klart. Vigselprogram och festhäften blev klara igår, efterrätterna gjordes och vi ringde en hel massa telefonsamtal för att bestämma tider och så med DJ, catering osv.

Klänningen ska hämtas imorgon. Skulle haft den hemma nu, men de sydde den konstigt när det skulle korta en del och får göra om det.. Hoppas VERKLIGEN att den är bra när jag kommer dit imorgon.

• Flamora

Nu e vi redo för regn! Hittade ett jättefint vitt paraply idag Men hoppas vi slipper använda det

Trist med bläcket, Propp. Kan ju va så att man får vad man betalar för. Ibland e det bättre att köpa bra grejr från början. Men sånt man inte vet... Lycka till!

• Flamora

Nu är det inte många timmar kvar!

Lycka till imorgon allihop!

• Flamora

Fru Ericsson här,

Vi hade oxå en helt fantastisk dag. Bättre än vi nånsin kunnat drömma om Precis som du Annihz var jag rädd att folk skulle ha tråkigt, men absolut inte! Alla var på topphumör och många hade hittat på olika arrangemang till festen.

Har lagt in några av de bilder jag har fått hittills.
    Ska bli kul å se era!

• Flamora

Vad härligt propp. Det låter som om ni hade en lika fantastisk dag som vi. Åker också kl 7 imorgon bitti, men inte så långt som ni, det blev Tunisien. Ska bli så skönt. En del att göra idag, dock

• Flamora

Vad fina ni var. Och tårtan ser mumsig ut

Jag har inte fått hem papper än. Ringde skatteverket och frågade vad som händer och det visade sig att prästen inte skickat in papperna än Men han skickade dem i måndags så nu borde jag snart ha bytt namn

Annihz skrev 2008-08-16 12:02:57 följande:
    Nu finns det lite bilder på min sida.Har ni fått något papper från myndigheterna att ni bytt efternamn, ni som gjort det??
  • Flamora

Vi har oxå fått en ny namnskylt till lägenheten och idag kom mitt nya H&M-kort Har även bytt mail-adress på jobbet. Kul att se sitt nya namn i print

• Flamora

Ja, jag håller med. Kommer att ta ett tag å vänja sig

propp skrev 2008-08-18 19:33:19 följande:
    Men desto svårare att få till en bra namnteckning... Skulle försöka idag...gick inget vidare...den gamla namnteckningen sitter som berget!!!
  • Flamora

Jag köpte oxå min. Ska ni sälja era? Har ni kemtvättat dem och isf kan ni rekommendera nån kemtvätt?

• Flamora

Jag behöver verkligen tvätta min. Den ser inte klok ut nertill. 160:- kan man ju överleva Berätta sen om den blev bra, propp!

Jen82 skrev 2008-08-21 12:56:42 följande:
    Jag ska inte sälja min. Den e personlig :PJag har inte kemtvättat min.. behöver man det?
Svar på tråden 12 Juli 2008 del:3