• Annihz

12 Juli 2008 del:3

Såg att tråden var stängd......
    så nu startar jag en ny :)

• Svar på tråden 12 Juli 2008 del:3
  • Jen82

Ja jag e kvar.
    Tillbaka i jobbrutinen igen.
    Jag har oxå kikat in här nästan varje dag men inget nytt att läsa..
    Ja annars så har jag varit på bröllopsresa (weekend) i danmark.

Kram

• mr psycho

Vi hade också en perfekt bröllopsdag och en skön och mysig bröllopsresa, och det känns väldigt fint att vara man och fru :) Men jag har inte varit inne på BT särskilt mycket, man märker att man tappat intresset lite när det liksom inte angår en själv längre ...

• Jen82

Ja suget efter denna sidan minskar för varje vecka.
    Var åkte ni Mr Psycho?

• Malaki

Hallå alla ;D
    Fru Wickberg här :)
    Vad underbart det blev! Det känns som man vill göra det om och om och om igen! Allt blev fantastiskt till slut.. fast jag höll på att missa mitt eget bröllop (sminket drog ut på tiden)...och när jag skulle betala frisören för håruppsättningen hade jag inga pengar på kontot...

Är det någon av er som har koll på om det är några myndigheter/offentliga organisationer(telia, posten, radiotjänst, CSN) som automatiskt får meddelande från Skattemyndigheten att man bytt efternam? Eller måste man kontakta alla?

• Annihz

Nu finns det lite bilder på min sida.
    Har ni fått något papper från myndigheterna att ni bytt efternamn, ni som gjort det??

• Flamora

Vad fina ni var. Och tårtan ser mumsig ut

Jag har inte fått hem papper än. Ringde skatteverket och frågade vad som händer och det visade sig att prästen inte skickat in papperna än Men han skickade dem i måndags så nu borde jag snart ha bytt namn

Annihz skrev 2008-08-16 12:02:57 följande:
    Nu finns det lite bilder på min sida.Har ni fått något papper från myndigheterna att ni bytt efternamn, ni som gjort det??
  • propp

Annihz skrev 2008-08-16 12:02:57 följande:

Nu finns det lite bilder på min sida.Har ni fått något papper från myndigheterna att ni bytt efternamn, ni som gjort det??
    Jättefina bilder! Jag har oxå lagt in några bilder från vårt bröllop i mitt galleri.

Jag fick hem papper från Skattemyndigheten så fort mitt namnbyte gick igenom...ungefär 2 veckor efter bröllopet.
    När vi kom hem från bröllopsresan låg det dessutom ett brev från vägverket ang. nytt körkort...borde ta tag i det snart...och byta ut alla platskort oxå...i fredags fick vi iaf en ny namnskylt till lägenheten...
  • Flamora

Vi har oxå fått en ny namnskylt till lägenheten och idag kom mitt nya H&M-kort Har även bytt mail-adress på jobbet. Kul att se sitt nya namn i print

• propp

Men desto svårare att få till en bra namnteckning... Skulle försöka idag...gick inget vidare...den gamla namnteckningen sitter som berget!!!

• Flamora

Ja, jag håller med. Kommer att ta ett tag å vänja sig

propp skrev 2008-08-18 19:33:19 följande:
    Men desto svårare att få till en bra namnteckning... Skulle försöka idag...gick inget vidare...den gamla namnteckningen sitter som berget!!!
Svar på tråden 12 Juli 2008 del:3