• Nibla

Bästa vän...bangar min möhippa!

Vilken inställning du har! Hur vet du redan nu att den är "astråkig". En möhippa blir väl vad man gör den till.
    Och sen kan man ju fråga sig varför du ska gå om du bara träffat bruden två ggr....

snippy 19juli skrev 2008-07-01 07:05:37 följande:

har samma problem. oförlåtligt! men jag elångsint.själv ska jag gå på en astråkig möhippa å den kostar 2000kr. jag har träffat bruden 2 gånger. men det e hennes dag. å det måste man vissa hänsyn till. bruden har bjudit sina närmsta till en av hennes största dagar i sitt liv. det ska man recpektera.....good luck
    Till TS:
    Tycker det låter lite väl drastiskt att kicka din kompis som tärna. Jorden slutar inte snurra bara för att man gifter sig. Det som är jätteviktigt för dig är inte livsviktigt för andra. Sen trodde jag att det var en överraskning vem som kom till ens möhippa. Jag själv hade ingen aning.....
  • Nibla

Jag har redan haft min möhippa och vi sjöng Singstar hela kvällen! Det fanns folk där som inte tycker om Singstar, men de satt inte och muttrade i ett hörn för det.....

tolonta skrev 2008-07-01 09:01:08 följande:
    snippy 19juli skrev 2008-07-01 07:05:37 följande:Hade jag bara träffat bruden 2 gånger skulle jag inte lägga 2000 kr på hennes möhippa. Hårt, men sant. Och nej, man måste inte "respektera" brudens möhippa. Det är inte bruden som ordnar möhippan. Och det är aldrig någonsin respektlöst att tacka nej till någonting som man blir inbjuden till... Det är därför det kallas "inbjudan" och inte "krav"...
Svar på tråden Bästa vän...bangar min möhippa!