Bästa vän...bangar min möhippa!
Hon kanske inte har råd helt enkelt.
Jag tycker att du kan vara generös mot henne oavsett anledningen, visa att du är hennes bästa vän.
Hon kanske inte har råd helt enkelt.
Jag tycker att du kan vara generös mot henne oavsett anledningen, visa att du är hennes bästa vän.
Ursäkta tjejer, men jag tycker att många av er är helt ute och cyklar!
tolonta har verkligen rätt i att en riktig vän ställer upp när man är i knipa...inte när man ska festa.
En möhippa är inte heller något obligatoriskt som tärnan måste fixa. Ärligt talat så skulle jag inte tycka att det vore så kul att ordna en möhippa till någon med en massa krav på närvaro osv på något som ska vara en kul överraskning.
Och TS, tänk vad osympatisk du kommer att framstå när du har kickat din tärna om det visar sig att hennes samtal med dig var en del i möhippeplanen för att lura dig.
Världen slutar inte snurra för att vi gifter oss.
Skönt att man inte är ensam om att värdera vänner högre än möhippa...
Ingen kan veta hur en annan människa mår. Det som verkar vara ett lugnt och enkelt liv kan vara jättestressigt för en annan.
Jag föredrar friska vänner framför sönderstressade sådana.
Att kräva att någon ska vara med på en fest, annars säger man upp vänskapen, är inget annat än egoistiskt i mina ögon.
Ts: lycka till och jag hoppas att du får en riktigt rolig möhippa!
Det är lite konstigt att hon pratar med dig om hippan, den ska ju vara hemlig för dig.