• Thailand 08

Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4

blivandefrularsed skrev 2008-07-02 20:38:34 följande:
    Ja, det närmar sig!!Tänker också vara baraxlad i kyrkan, vill inte heller dölja min klänning...struntar i den där "etiketten!, lite busigt kanske Min vigselring kom förra veckan! Har varit där och provat den två gånger, sååå fiiin!!! Vi har betalat den och låter den vara kvar där för annars kommer jag springa och testa den hela tiden, vill att det ska vara speciellt den dagen.. Vi kommer också putsa upp våra ringar samma vecka som bröllopet. Vi hade inte så mycket att välja på eftersom han som gör det är på semester fram tills dess. Ska hämta min klänning imorn, har haft den hos en sömmerska för att få den uppsydd. Hoppas det blev bra! Ska bli roligt att prova den igen. Har köpt två olika armband som jag ska passa på och prova med klänningen och så har jag lånat en rosa sjal av tärnan som jag kanske kan ha senare på kvällen, eller om det skulle vara väldigt kyligt den dagen....Apropå vädret, har beställt ett stort vitt paraply för att undvika regn och få lite skugga av den gassande solen som kommer att skina den 9:e augusti
    Självklart kommer solen att skina.Har undrat lite vart du tagit vägen...vi ska flytta från stan
  • Thailand 08
    blivandefrularsed skrev 2008-07-03 17:54:39 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-07-02 23:49:45 följande:
    Vart hamnar ni då??Hänger inte så jättemycket här längre, antar att det beror på att det är mycket som ska fixas (och att jag har tusen saker i huvudet att vrida och vända på hela tiden ). Lite drygt en månad kvar.
    Har köpt en mini herrgård 16 km utanför stan,får nycklarna imorgon
  • Thailand 08
    blivandefrularsed skrev 2008-07-03 22:30:02 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-07-03 22:25:22 följande:
    Vad spännande! Vart ligger den?? Kollade ni på hus i Järpås förut?
    Jo det har vi gjort,men nu blir det Saleby.Är så lycklig så det e inte sant
  • Thailand 08
    blivandefrularsed skrev 2008-07-04 17:56:59 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-07-03 22:31:56 följande:
    I saleby är jag uppväxt! Vart ligger huset???
    En bit efter gammla affären..mot Jung.Nästan i slutet av Saleby.Vänster sida och i en lummig trädgård,huset syns knappt från vägen.
  • Thailand 08
    FruFA skrev 2008-07-11 13:32:11 följande:
    Hej tjejer!Nu har jag lagt in lite foton från vårat bröllop i Våmbs kyrka. Välkomnna in & lycka till med era kommande bröllop - det är en underbar tid!Kram Carinfrufa.blogg.se/
    Vad fina ni var
  • Thailand 08

blivande fru larsed:
    såg eran annons i NLT,nu är det snart dax!
    massor av lycka till med bröllopet och äktenskapet.
    jag har ju inte så mycket tid för BT längre pga renoveringen av gården.Är jag i stan när det är dax så smyger jag kanske ner och kikar och ger dej en kram om jag får?

• Thailand 08
    blivandefrularsed skrev 2008-07-26 00:45:34 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-07-26 00:11:16 följande:
    Klart du ska!! Längtar så!! Tack!Har ni flyttat in än eller ska ni fixa och dona en massa först??
    Vi har ställt dit husvagnen hela kåken ska renoveras och slut datumet är 1 november.Bor där mer än i stan.men idag hade vi visning av lägenheten så därför är jag här.Har glömt vilken tid ni ska gifta er...tidningen ligger nog i marsvinsburen i huset!!!
  • Thailand 08
    blivandefrularsed skrev 2008-07-26 01:35:28 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-07-26 00:51:49 följande:
    Hehe, kan tänka mig att det blir lite upp och ner. Men vad roligt! Då har ni fullt upp hela hösten, hoppas visningen går bra Vi gifter oss kl 15!
    Hihii just nu ser det ut som ett bombnedslag i köket.men det blir nog jättefint när det är klart.Ska börja tapetsera 2 rum i nästa vecka
  • Thailand 08
    blivandefrularsed skrev 2008-08-10 20:23:50 följande:
    Nu är vi gifta!! En helt fantastisk dag, bilder finns i galleriet!!!
    Så fina bilder! Grattis igen
  • Thailand 08
    Ullrika skrev 2008-09-10 20:34:07 följande:
    Nu är också jag gift, dagen var underbar trots regn... jag kände mig vacker, maten var underbart god, vännerna glad, musiken bra... Kunde inte bli bättre. Bilder kommer senare.
    Grattis!!!
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4