Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4
blivandefrularsed skrev 2008-07-02 20:38:34 följande:
Ja, det närmar sig!!Tänker också vara baraxlad i kyrkan, vill inte heller dölja min klänning...struntar i den där "etiketten!, lite busigt kanske Min vigselring kom förra veckan! Har varit där och provat den två gånger, sååå fiiin!!! Vi har betalat den och låter den vara kvar där för annars kommer jag springa och testa den hela tiden, vill att det ska vara speciellt den dagen.. Vi kommer också putsa upp våra ringar samma vecka som bröllopet. Vi hade inte så mycket att välja på eftersom han som gör det är på semester fram tills dess. Ska hämta min klänning imorn, har haft den hos en sömmerska för att få den uppsydd. Hoppas det blev bra! Ska bli roligt att prova den igen. Har köpt två olika armband som jag ska passa på och prova med klänningen och så har jag lånat en rosa sjal av tärnan som jag kanske kan ha senare på kvällen, eller om det skulle vara väldigt kyligt den dagen....Apropå vädret, har beställt ett stort vitt paraply för att undvika regn och få lite skugga av den gassande solen som kommer att skina den 9:e augusti