Inlägg från: Marsaphir Marlean |Visa alla inlägg
  • Marsaphir Marlean

Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4

Då snackar vi vidare. Jag står i valet och kvalet att ha en "brudsjal". Det är både gammaldags och lite praktiskt + att man inte har bara axlar i kyrkan då. Någon som sett några fina?

• Marsaphir Marlean

Vet någon vart jag kan hitta en guldsmed idag på förmiddagen? Någon som har koll på vart de är på vilken dag?

• Marsaphir Marlean

Dressed for success i Skara är bra och trevliga.

• Marsaphir Marlean

Måste bara fråga: Vart ska ni beställa era buketter? Kostnad?

• Marsaphir Marlean

Lidkpg låter billigt och även Skara om man jämför med Skövde. *suck*

• Marsaphir Marlean

Vem kommer härnäst att gifta sig då? =)

• Marsaphir Marlean

Vad kul tolonta! Hoppas allt blir som du vill ha det. =)

• Marsaphir Marlean

Hade tänkt ta floristen bredvid Gallerix men ångrade mig då jag såg en liten men ack så söt bröllopsbukett delas ut *med corsage!* för bara 375kr på Interflora i stan. Jag går nog dit.

• Marsaphir Marlean

Har precis kommit hem ifrån inköpsturen till Tyskland, känns bra att ha det färdigt, blir mer inköp på Systemet här bara.

• Marsaphir Marlean

Gjorde precis min provuppsättning hos Erika K och jag måste säga: Vad underbart det känns när man får det som man vill ha det! Hon förstod mig när det gällde håret, sedan blev sminket okej *men jag tror jag är svår att sminka* men det kändes så TOPPEN verkligen att håret blev asfint. =) Och då gjorde hon bara "snabbversionen" av det hela. Ska bli så kul att se det färdiga exemplaret på dagen D. Bilder kommer.

• Marsaphir Marlean

blivandefrularsed Vad kul att det blev bra för dig med!

• Marsaphir Marlean

Själv hade jag min möhippa i fredags! Jag trodde den skulle bli på lördagen, så jag blev jätteförvånad. Efter att ha fått dricka bubbel och ha en lätt picnic vid kyrkan togs jag sedan med ögonbindel ut till köpstaden, där jag fick sjunga in en skiva som jag senare på kvällen sålde på Bogrens. Mina underbara vänner körade på Jonas Gardells Aldrig ska jag sluta älska dig, vilket var underbart, sedan åt vi glass och for *ännu en gång med ögonbindel* till Lundsbrunn där jag fick en ryggmassage och vi badade gott. Där fick jag även en "makeover" med en plasttiara, slöja, en svart klänning som visade halva bh'n och nätstrumpbyxor. Efter det for vi till en av tjejerna som hade dukat jättefint och tänt ljus i hela lägenheten och åt god mat, svarade på pinsamma frågor, och dansade. Sedan gick vi ut och som sagt: Drack, sålde skivor och dansade. Hade jättekul verkligen! =)

• Marsaphir Marlean

CaCC Fick du ingen dragkedja som är dold till?

• Marsaphir Marlean

Ja det var jättefint! Extra roligt att de inte hade det på en lördag eftersom jag då varit mer "beredd" på det hela. =) Nu blev jag totalt paff.

• Marsaphir Marlean

Typiskt att nervositeten gett en munsår. =(

• Marsaphir Marlean

Majoren var jättefint att bo på på bröllopsnatten. Massa choklad rosblad och cider. =) Precis som vi ville ha det.

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4