• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4

oj här händer det saker, som nybliven fru behöver man varva ner lite så vi har varit ute på sjön i 4 dagar och haft toppenväder. nu ska jag börja fixa med kort och så, så snart kommer det lite bilder...

• Mickes tös

När det gäller st remi har jag bara gott att säga. Jag köpte min klänningen där, hyrde tärnklänning och min mans kläder. och precis som tolonta säger så får man låna alla tillbehör, utom underkläder då, till klänningen gratis när man hyr eller köper klänning där.

• Mickes tös

Då finns de första bilderna i galleriet. De är tagna av hon som skrivit artikeln i tidningen.

• Mickes tös

Tack! Ja det var som en saga... och allting blev toppen, visst det kanske finns någon detalj som kunde ha ändrats men det är inget som har spelat någon större roll. och som grädde på moset så verkar gästerna också jättenöjda, vi har bara fått positiva reaktioner.

• Mickes tös

jag tror inte vi skrev mer än så. Det räcker

• Mickes tös

vi satte in våra annonser (tre tidningar NLT, VB och Sklt) tre veckor innan (lör 7/6). Jag tyckte det var roligt eftersom man har gamla kompisar/klasskamrater/andra släktingar o.s.v. som man inte träffar så ofta som man gärna vill ska få reda på det. Jag tror vi betalade 800 för att sätta in det i de tidningarna. Däremot kommer vi inte att sätta in någon annons nu efter med tanke på att vi tycker att vi varit tillräckligt i tidningen den som missat det lär inte se en vanlig annons heller

• Mickes tös

vad bra att du hittade
    själv har jag varit och lämnat klänning på kemtvätt idag
    och så har jag hämtat en bildkarta över de bilder som fotografen tog så nu är det "bara" att välja...

• Mickes tös

Jag tog min från floristhörnan i Skara, och jag tyckte min blev dyr 1225 för enbart brudbuketten

• Mickes tös

låter som en bra hippa, jag var iväg på en hippa för en kompis som gifter sig i augusti och vilken tur vi hade med vädret, kanon.

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4