Inlägg från: BrudSeptember2008 |Visa alla inlägg
  • BrudSeptember2008

Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4

Tolonta;

Kanske var dej jag såg på torget i Skövde i lördags då, runt 13:30...:)

Jag börjar bli lite pirrig inför bröllopsdagen nu, inte för att vi ska gifta oss utan för allt det där andra som man vill ska klaffa....
    Blir det sol/regn, hjälper alla till med maten som dom lovat, räcker tårtan, vem ska städa lokalen dagen efter, blir alla besvikna om vi inte öppnar presenterna på kvällen? Osv..

Men det löser sej väl!:)

• BrudSeptember2008

Hihi...

Såg dej bara bakifrån, volanger vit klänning, men inte så lång klänning va?

Jag hoppade in på Lindex, och såg möhippan bara några sekunder.
    Härligt att du hade en bra dag!:)

• BrudSeptember2008

Tårtor...

Jag tycker oftast att dom små konditorierna har dom godaste tårtorna. Typ Holgerssons och Wienerbageriet. Det finns fler, men jag minns inte vad dom heter!:)

• BrudSeptember2008

*fniss*

Är inte alla som gör tårtor små konditorier eller bagerier?

• BrudSeptember2008

Ja, Rådhuset finns ju. Visste inte att dom gjorde tårtor.
    Men ALLT som finns att fika på där smakar ju gudomligt!:)

Tolonta;
    Tyckte det lät lite dumt hur jag hade formulerat min mening. Tänkte nog mest på att det faktiskt inte finns några stora bagerier/konditorier inne i Skövde. Som Mössebergsbagaren, Hjobagaren, Böjabagaren som exempelvis levererar till olika affärer. Ja du fattar nog!:)

• BrudSeptember2008

Tolonta;

Men ringde dom inte till Falköping och bad dem kolla om dom hade en inne? Så dom kunde lägga undan den?!

• BrudSeptember2008

Välkommen hit SaraPayam!:)

Hu, jag börjar få planeringsångest. Mycket att hålla reda på.
    Men jag resonerar som så när stressen blir för stor, att huvudsaken är att vi blir man och fru!:)

• BrudSeptember2008

Novemberbröllop;
    Vilken vacker klänning du har valt, bra smak måste jag säga då jag har precis samma!;)

Jag har 4 veckor kvar tills vår dag, och jag börjar bli ganska pirrig nu. Både förväntansfull och nervös...

Men huvudsaken är att vi blir gifta!:)

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4