• janedoe

Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4

Jag har ångrat mig...... Kom på, att jag verkligen avskyr att bära på saker.. stoppar pengar, nycklar och annat smått bra att ha, i fickor, bh el dyl när jag går ut. Handväska - usch. Då kan jag ju bara inte gå runt och bära en jäkla bukett liksom! ;) Så nu ska jag försöka fixa nån form av höftbälte med en form av väska typ som hänger på höften och där på montera blommor och grönt. För blommor måste man väl ha på vigseln väl? ;)

• janedoe

Äh, jag har ju Johan att hålla i! :D Och på handleden kommer ett hemmagjort armband sitta - utan blommor. Dessutom kommer jag ha en långärmad jacka så ett blomarmband skulle inte synas liksom... Älskar bälten som hänger på höften dessutom, och behöver ha nåt att ha mina saker i på festen tror jag... Hmm.. jag ska skissa på detta och återkommer! ;)

• janedoe

Grattis FRU Tolonta! :D Hoppas gårdagen var fantastisk! :D

• janedoe

Åååhhhh jag längtar såååå! Lite drygt tre veckor kvar nu bara... 6 september.. Tjo! *sy sy sy sy sy sy sy sy*

• janedoe

Då så, nu är jag fru! :D Klistrar in mitt inlägg i tråden "septemberbrudar":

Wow! Jag är stum av förundran, lycka och glädje. Vår dag var helt fantastisk igår, HELT FANTASTISK!

Min frisyr precis som jag ville ha den, kläderna underbara, vigselplatsen och musiken perfekt (regnet passade faktiskt in i vigselmusiken och allt runtom så det blev, istället för en tråkig grej, pricken över i!), maten supergod, gästerna jätteglada och oerhört nöjda med precis ALLT. Ringarna så vackra... barnen underbara... Johan perfekt! Hehe... jag är varm i hela kroppen, nöjd, avslappnad och gråtkär!

Jag berättar mer i samband med bilderna när vi får dem...

Ouff.. wow. Häftigt!

• janedoe

Åh titta! Här finns några bilder upplagda! sarabberg.bilddagboken.se/p/main.html Klicka på 6 sept givetvis... ;)

Är så nöjd med kläderna! Vissa saker hann jag inte med, så det blev bla en brun klänning t mig istället för den vita på skisserna i mitt galleri..

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4