Inlägg från: Novemberbröllop08 |Visa alla inlägg
  • Novemberbröllop08

Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4

brud080808: Ojdå, mycket som hänt hos dig. Hoppas du slipper magsjuka, vore ju inte så bra att bli sjuk på den stora dagen. Vädret ska tydligen bli bättre men mulet, inget regnt dock. Vad dom säger nu dvs, brukar ju inte vara 100% det är.

Just nu håller vi på med att få klart alla trycksakerna. Ska provtrycka imorn och går allt rätt så ska allt tryckas nästa v

• Novemberbröllop08

Vart håller mina skövdebrudar hus?

Igår var vi och provtyckte. Allt blev kanon så nästa v kör vi tryckningen. Spännande. Ska fixa lite med inbjudan själva sen, sätta silverband runt. Kommer bli sååå fint

Vad händer hos er andra?

• Novemberbröllop08

Tolonta: Vilken härlig dag ni måste haft:)
    Japp klart jag lägger ut bilder. Kommer snart bilder på MIN klänning oxå då den är i Göteborg nu med DHL och borde vara här imorn

• Novemberbröllop08

CaCC: Å så kul

Min underbara klänning, beställd från Milly Bridal, kom igår. Har lagt ut en bild på den, kommer fler inom kort-)Är supernöjd.

• Novemberbröllop08
    blivandefrularsed skrev 2008-08-08 08:11:46 följande:
    Imorn är det dags!!!!
    Å vad nervös jag blev för dig nu. Gud så spännande
  • Novemberbröllop08
    blivandefrularsed skrev 2008-08-10 20:23:50 följande:
    Nu är vi gifta!! En helt fantastisk dag, bilder finns i galleriet!!!
    Grattis! Jättefina bilder. Du såg som sagt ut som en prinsessa
  • Novemberbröllop08

brud080808: Grattis! Buketten och ringarna var jättfina Ser framemot fler fina bilder.

• Novemberbröllop08

Vad händer här då?

Denna veckan står det lite still för oss, min blivande är borta med jobbet till ons nästa v
    Jag och bästis fixade adresserna på kuverten igår annars händer det inte mycket. Trycksakerna skulle tryckas i v men det blev ändrig så dom trycks i början av nästa. Då ska vi fixa det sista på inbjudan och sen ska den skickas ut

• Novemberbröllop08

Tolonta: Nej ska du lämna oss Lova att du iallafall kikar in emellanåt.

• Novemberbröllop08

brud 08 08 08 skrev 2008-08-14 15:13:57 följande:

Nu finns det lite bilder av oss i galleriet.
    Vackra ni var och vilka fina bilder
  • Novemberbröllop08

Nu är trycksakerna här, äntligen. Ligger 1 vecka efter i planeringen men det stör mig inte. Hade tänkt skicka ut inbjudan i slutet av denna veckan men det blir i början på nästa istället, shit the same
    Kommer lägga ut bilder i helgen så Tolonta håll ut

• Novemberbröllop08

Nu har jag lagt ut bilder på inbjudan och provdukningen. Bilderna är inte så bra men ni förstår ju idén.

Vill veta vad ni tycker

• Novemberbröllop08

tolonta: Å det låter kanon Har du kikat in mina bilder?

• Novemberbröllop08

Har lite problem med tårtan, verkar inte vara nån i Skövde som kan jobba i sugarpaste så vi kan inte få våran tårta. Har nåt på g men skulle vilja ha era tips på bagare i närheten av Skövde som jobbar i sugarpaste.

• Novemberbröllop08

Goaste: tack för tipset, ska genast kolla upp detta Priset vi fick var 55:- per bit.

• Novemberbröllop08
    milkit skrev 2008-09-10 12:02:32 följande:
    Hej hej!Tänkte höra om det finns någon här som kan rekommendera ett bra/mysigt hotell att spendera bröllopsnatten på i Skövde trakten!??
    Vi ska vara på Scandic Hotell Billingen. Min m2b har bokat utan att jag visste nåt men han kan aldrig hålla nåt hemligt
  • Novemberbröllop08

Vart håller mina brudar hus?

Vi ska till bageriet nästa fre och hoppas vi får vad vi vill ha. har ju strulat lite men hoppas hoppas hoppas

• Novemberbröllop08
    Ceasara skrev 2008-09-22 13:12:58 följande:
    Hallå allesammans!Vi sket i allt och åkte till Rom och gifte oss. Nu är vi redan man och hustru. Har haft det underbart. Lycka till med allt.
    Stort Grattis till er
  • Novemberbröllop08

Ingen aktivitet här, var håller ni hus?

Nu har allt fixat sig med tårtan. Vi kommer få våran vintriga snöstjärnetårta. Ett nyöppnat bageri som vi genom "ödet" hittade i helgen är våra räddare. Känns sååå bra nu Snart bara 1 månad kvar. Känns i magen nu.

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4