Inlägg från: blivandefrularsed |Visa alla inlägg
  • blivandefrularsed

Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4

brud 08 08 08 skrev 2008-08-14 15:13:57 följande:

Nu finns det lite bilder av oss i galleriet.
    FIIIIINA!!
  • blivandefrularsed

Hemma från mauritius! Lite bilder finns i galleriet

• blivandefrularsed
    CaCC skrev 2008-08-26 14:09:55 följande:
    Nu är jag gift Vi hade en heeeelt underbar dag. Allt var som en saga och det kunde inte blivit bättre. Jag fick vara prinsessa för en dag. Mina överaskningar till Michael blev toppen, när vi kom ut ur kyrkan sa Michael "Va f-n, står det en limousine här! Häftigt!" Sen så sjöng jag för honom senare på kvällen, "Öpnna din dörr" och han grät av lycka. Finns lite bilder i galleriet om ni vill se.
    Å, vad fina ni var!! Kul med överraskningen!! Jag sjöng också för min man, i kyrkan, men han grät inte. Det gjorde däremot resten av kyrkan, hur mycket snörvel som helst i bakgrunden
  • blivandefrularsed

Vi betalade strax över 40 kr biten och då blev det mycket över

• blivandefrularsed

Ullrika

Oooo vad roligt!!!! Har du semester nu för att dona med det sista??

Om det är någon som är i Skara så är vid med i Carlas skyltfönster, men vi har inte sett bilden än....vi bor i lidk... Jag har ju krona iaf

• blivandefrularsed

janedoe: GRATTIS!! Låter som ni hade en helt underbar dag, ska bli kul att se korten!

• blivandefrularsed
    Ceasara skrev 2008-09-22 13:12:58 följande:
    Hallå allesammans!Vi sket i allt och åkte till Rom och gifte oss. Nu är vi redan man och hustru. Har haft det underbart. Lycka till med allt.
    GRATTIS!!
  • blivandefrularsed
    Ceasara skrev 2008-09-23 08:24:49 följande:
    Tack! Vi hade det underbart. Kan tyvärr inte sätta in bilder då mina tar för stor plats.
    Har du ett bildredigeringsprogram så kan du minska dom i storlek, det fick jag göra
  • blivandefrularsed

aaa, ajdå, då får vi nöja oss ändå

• blivandefrularsed
    Novemberbröllop08 skrev 2008-10-01 11:03:15 följande:
    Ingen aktivitet här, var håller ni hus?Nu har allt fixat sig med tårtan. Vi kommer få våran vintriga snöstjärnetårta. Ett nyöppnat bageri som vi genom "ödet" hittade i helgen är våra räddare. Känns sååå bra nu Snart bara 1 månad kvar. Känns i magen nu.
    Ååå, vad härligt att det närmar sig!!
  • blivandefrularsed

ooo, bröllopsyra!

Ja, fast det är ju tur att han gifter sig flera månader innan er och det kommer ju bli två helt olika bröllop! Det bästa är ju att du kan ta vara på eventuella missöden osv från hans bröllop. Och dessutom är ju familjen redan inkörd

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring Skövde (Skaraborg) del 4