Inlägg från: jennie niklas |Visa alla inlägg
  • jennie niklas

Alla hjärtans dag brudar! 2009

Jag ska också gifta mig på alla hjärtans dag -09. Jag bor i närheten av Kristianstad, Skåne.

• jennie niklas

Jag har bokat dj idag. Betalt in förskottet och skickat kontraktet. Ett steg närmre...
    Tänkte börja kolla buketter, vilka blommor som håller sig någerlunda i februari månad. Någon som vet vad de vill ha i sina buketter?
    Vi skickar våra inbjudningar i november tänkte jag.
    Den 14/2 är ju faktiskt helgen innan sportlovet så det är nog en hel del som åker iväg, gäller nog att vara ute i god tid:)

• jennie niklas

Är det många som har valt att göra inbjudningskorten själva? Jag skulle oxå vilja, men jag är ingen pysseltjej!! Jag ska bara göra placeringskorten och vika servetterna. Hittade vekna hjärtan och hjärtan som man hänger på glasen. Det är nog typ vad jag klarar av!!
    När ska ni skicka era?

• jennie niklas

www.brudobrollp.se Där finns beskrivningar också på de olika varianter som finns där.

Valentine84 skrev 2008-08-23 22:44:55 följande:
    jennie niklas skrev 2008-08-23 15:29:24 följande:
    Hej!Var hittade du vikna hjärtan o så??
  • jennie niklas

Vi ska ha vinrött och ljusblått som färgtema. Jag ville ha vinrött och min sambo ljusblått så jag tänkte att de färgerna går ju bra ihop så varför inte. Men ngt tema för festen har vi inte.
    Vi ska ha en massa marshaller, blockljus i och utanför lokalen. Och utanför kyrkan så ska alla ha ett varsitt tomtebloss i handen.

Svar på tråden Alla hjärtans dag brudar! 2009