• Sosofofia

Jag blir nog utan möhippa...

Nu är det mindre än tre veckor kvar dill dagen B och jag har inte blivit hippad. Känns faktiskt lite tråkigt. Ja ja, jag blir väl utan då.Gråter

• Svar på tråden Jag blir nog utan möhippa...
  • asajo

Tre veckor är ändåganska långt kvar till bröllopet, så du hinner nog bli hippad, ska du se. Ge inte upp än!

Kram

• Fröken Planera

Jag blev kidnappad i fredags morse och ska gifta mig den 19/7, så nog finns det hopp för dig åxå..
    Har du fått reda på när svensexan är, eller har den redan varit?

• BröllopJuli2008

Jag blev kidnappad igår

• 20080301

KLart du blir hippad, det är gott om tid kvar

• Catalina

jag har inte blivit hippad än....jag hoppas att jag klarar mig....är väldigt nervös nu....håller mig undan från hemmet så jag får se vad jag kan hitta på idag...har 6 dagar kvar till bröllopet

• weinlove

Vi gifter oss nu på lördag. Jag blev hippad den 25 juni vilket va ca två veckor innan och min blivande man blev kidnappad idag av ett gäng killar. Idag är det bara sex dagar kvar till bröllopet och om du har tre veckor kvar så håll ut. Din möhippa kommer. Det är många som väljer att ta den så sent som möjligt bara för att bruden eller mannen inte ska tro att det blir nån.

• EnaOline

jag blev hippad igår och gifter mig på lördag.. så än finns det hopp!

• Krystal

Jag förväntar mig inte att bli hippad. Har inga vänninor, så jag klarar mig nog..

• fitforfight

Jag blev hippad helgen innan bröllopet så du har gott om tid på dig

• mme Monique

Tänk vad olika det är.. Jag önskar verkligen att jag slipper hippa när den tiden kommer! Men sen så har jag inte massor med tjejkompisar, känner jättemånga människor men umgås med endast ett fåtal (typ 5) riktigt, riktigt nära vänner. De känner mig så väl att de nog vet att jag inte tycker det är så kul med sånt. Enbart pinsamt. Om man tänker möhippa som det brukar vara då alltså, med spex, utklädnad och så..
    Går gärna ut och käkar tillsammans eller gör ngt kul i övrigt men ABSOLUT inget allmänt pinsamt..
    Men jag hoppas att du, TS som önskar dig en egen möhippa får en och det är ju faktiskt gott om tid kvar så vänta du bara;)...

• lillaj

För oss var det 5 v till bröllopet i lördags, svensexan vet jag att den blir den 26 juli! Du är nog inte bortglömd

• BröllopJuli2008

mme Monique skrev 2008-07-06 14:26:01 följande:

Tänk vad olika det är.. Jag önskar verkligen att jag slipper hippa när den tiden kommer! Men sen så har jag inte massor med tjejkompisar, känner jättemånga människor men umgås med endast ett fåtal (typ 5) riktigt, riktigt nära vänner. De känner mig så väl att de nog vet att jag inte tycker det är så kul med sånt. Enbart pinsamt. Om man tänker möhippa som det brukar vara då alltså, med spex, utklädnad och så..Går gärna ut och käkar tillsammans eller gör ngt kul i övrigt men ABSOLUT inget allmänt pinsamt.. Men jag hoppas att du, TS som önskar dig en egen möhippa får en och det är ju faktiskt gott om tid kvar så vänta du bara;)...
    Men en möhippa BEHÖVER inte gå ut på spex och pinsamma uppdrag. Mina tjejkompisar kidanppade mig till en underbar picnick på djurgården i sthlm, efter det blev det bio (sex änd the city), och efter bion blev det restaurangbesök. Ina pinsamheter, bara mys och umgänge. Kunde inte ha varit bättre!
  • lycklig78

Jag blev hippad 2 veckor innan, trots att jag bett "om nåd" eftersom jag är gravid. Ville inte gå på stan och skämma ut mig, iaf inte nykter

• lillfraggel1

Jag blev hippad två månader innan. Jag blev så chockad att jag började gråta. V averkligen inte alls beredd. Min hippa va inte alls pinsam då mina kompisar vet att jag inte vill bli förnedrad. Jag fick blåsa glas, äta en god lunch, föra tolvkamp, lite spa, äta en otroligt god middag och gå ut och dansa. Det var helt perfekt. Behövde inte vara utklädd eller dyl. Min m2b kommer däremot att få sin svensexa två veckor innan bröllopet. Din hippa kommer nog. Dina vänner kanske har haft lite pyssligt att få ihop en helg då alla kan.

• gustafmatilda

Själv var jag också övertydad om att jag skulle bli utan hippa när det började dra ihop sig. Fyra dagar innan bröllopet överraskade tjejerna mig rejält - så ge dem en chans. Många får sin hippa helgen innan de gifter sig. De ska nog hinna på tre veckor! =)

Svar på tråden Jag blir nog utan möhippa...