• weinlove

Nu har det kidnappat min blivande man :)

Tog en extra lång sovmorgon idag. Endast jag visste varför.

Igår kväll satt vi vaken läääänge med bordsplaceringen, musiklistan och tipspromenaden. Sambon kom i säng tidigare eftersom jag la i ordning allt som var klart. Jag la mig ett tag men när han hade somnat gick jag upp och låste försiktigt upp dörren. Sambon vaknade när jag kom i sängen igen men jag skyllde på att jag hade öroninflammation igen vilket jag får rätt ofta. Han brydde sig inget mer om det utan somnade om ovetande om kommande aktiviteter.

Hur som helst så vaknade jag kvart över tio i morse av att jag hörde nån vid dörren. När jag titta in i hallen från sängen såg jag sambons syrras man och han visa med fingret att jag skulle va tyst. När alla kommit in i hallen storma nio (fler tillkommer senare) grabbar in i sovrummet och tog med min nyvakne sambo ut i hallen där han fick ta på sig shorts och linne samt crossutstyrsel. Han va nog rätt chokad =D

Grabbarna sa åt mig att packa en väska med rena kläder och ta fram gitarren. Sen stack dem i fulla bilar ner mot stan. Videokamera och vanliga kameror hade de med sig för att dokumentera.

Så här sitter man själv och är lite smått nervös över vad detta killgäng kommer att göra med min älskling. Men han har reko kompisar så jag vet att de kommer få en suuuuper rolig dag tillsammans. Fast nog såg han rätt så snopen ut när alla killarna stormade in i sovrummet. Tihi.

• Svar på tråden Nu har det kidnappat min blivande man :)
  • Augustibruden 2008

Hi hi så spännade...!

Har du haft din möhippa?

Kul att dom valde en söndag, inte vad man förväntar sig direkt.

Hoppas han får det kul idag!

• weinlove

Ja jag hade min möhippa den 25 juni. Blev också HELT överraskad. Roligt när man inte har en blekaste aning.

Denna söndag passade bäst för alla killarna så det blev det. Fast sambon ska ju upp och jobba imårrn och på tisdag men sen är han ledig i en och en halv vecka.

• weinlove

puffar lite här för mig själv

• Brud 080823

Vad roligt! De ska svensexa för min m2b mitt i veckan tror jag,inte heller något som man misstänker Alla har semester då så det passar ju när som helst. Är så nyfiken på vad de ska göra,min m2b hatar att göra bort sig!

Berätta mer sen när du vet vad som händer!

• weinlove

Uppdaterar ikväll när jag hört hela dagen :)

Svar på tråden Nu har det kidnappat min blivande man :)