Inlägg från: valkyriana |Visa alla inlägg
  • valkyriana

Hur ofta gör ni det??

Noll sexliv efter man har fått barn? Stämmer INTE, I alla fall inte för oss, man får bara lägga in det då det funkar

Vårat sexliv går i perioder. Ibland 3-4 gånger i veckan, Ibland 1 gång varannan vecka. Men då det är sällan brukar det bli lite smågrinigt, man behöver ett riktigt K**** i bland Ursäkta uttrycket, men det är sant.
    Förstår inte riktigt folk som har sex flera gånger om dagen - jämt. Har ett suveränt sexliv då vi har sex- han är den BÄSTA jag haft - alla kategorier. Men vi har ju annat att göra med...

• valkyriana

Ja det är klart och för mig får alla ha hur lite eller hur mycket sex de vill. Jag kan bara inte relatera till det behovet.

• valkyriana

Är det smärtsamt för dig! Vad hemskt. Är det fysiskt eller psykiskt? Jag tycker att det borde finnas något att göra.
    Ursäkta att jag frågar, det kanske är känsligt.

Silva79 skrev 2008-07-08 09:26:04 följande:
    Fick höra av en tjej i en hiss att 'gifta par älskar inte', ganska komisk kommentar.Vi har sex ganska sällan (ca 3-5 ggr i mån), mest pga att det är smärtsamt för mig. Min man har ganska hög sexdrift och innan vi gifte oss frågade jag många gånger om han kunde ha det så. Det kunde han eftersom han älskar mig. Man hoppas ju såklart att smärtan ska försvinna och att min sexlust ska komma tillbaka (båda har blivit bättre sen jag slutade med prev).
Svar på tråden Hur ofta gör ni det??