Inlägg från: EnaOline |Visa alla inlägg
  • EnaOline

Hur ofta gör ni det??

Hej ni alla!

Jag har en väldigt personlig fråga. Men hur ofta gör ni det?
    Jag personligen har ibland sex med sambon väldigt ofta, ibland kan det bara bli en- två gånger i månaden? Är det normalt? Pratade med en vännina om det och hon påstod att ju längre man är tillsammans desto mindre sex, sen när man har varit gifta i några år då blir det kanske en gång i kvartalet? hehe lät inte så lockande, stämmer det? Lät riktigt läbbigt tycker jag!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 12:20
    En fråga till, hon påstod även att man har noll sexliv efter man har fått barn, stämmer det verkligen?

• Svar på tråden Hur ofta gör ni det??
  • EnaOline

1-2 ggr per år???? oj oj oj!

• EnaOline

jo hon är ganska anti relationer i sig, och att gifta sig existerar inte i hennes värld, blev dock ganska uppskrämd över att när man har varit tillsammans en längre period att sexet bara dör, försvinner, pust väck!?

• EnaOline

och så ska jag gifta mig nu på lördag.. haha jag blir nog lite nojjig på grund av all nervositet! *fniss*

• EnaOline

för oss är det ibland varje dag och ibland 1-2 ggr i månaden, inte flera månader på raken utan mer när det sker mycket runt omkring, stress osv... är det normalt? haha... ja vad är normalt egentligen? :-P jag gillar nog inte ordet normalt...

• EnaOline

minst 1 gång om dagen... det skulle jag varken hinna eller orka med och vi har inga barn.., hehe

• EnaOline

vi älskar att njuta av varandra också, men vi har inte turen att varken ha lunch samtidigt eller bo nära våra jobb... Kör på T hjärta M

• EnaOline

jag har ganska hög sexdrift, men efter att jag ätit p piller (har slutat nu och använder p dator) har min sexlust minskad jäkligt mycket, både under perioden jag åt piller men nu också efter jag slutat (1 år sedan) när kommer systemet igång efter man slutat egentligen? någon som vet?

• EnaOline

om det hade inte varit okey så hade man väl inte skrivit här eller?

• EnaOline

hehe jag skriver som en kratta vi gör ett nytt försök:
    om det inte hade varit okey så hade man väl inte skrivit här eller?

• EnaOline

20080802 jag håller med dig, har alla så fantastiskt sexliv, knullar som kaniner för jämnan? jag tror dessutom att så länge båda parter är nöjda med det sexliv de har så finns det inget som heter normalt/ onormalt..

Som sagt ibland kan det för mig och min partner ta en hel månad tills vi har sex, ibland längre, i våras hade vi inte haft sex i tre månader, inte var det något fel på oss, men vi hade det ganska stressigt på våra jobb båda två, det som händer runtomkring påverkar sexet helt enkelt. Sandybee det är absolut inget fel på dig/ er, det som har fått oss på rätt köl igen, har varit att göra det extra romantiskt, gå ut och äta, gå på picknick, mysa, hångla och inga krav på att vi faktiskt måste ha sex, för annars är vi onormala...

Svar på tråden Hur ofta gör ni det??