Hur ofta gör ni det??
vad för typ av smärta har du? jag har också p-ring och har känt en brännande/svidande smärta då och då inuti. Är det barnmorskan som sagt att det har med ringen att göra? *nyfiken*
vad för typ av smärta har du? jag har också p-ring och har känt en brännande/svidande smärta då och då inuti. Är det barnmorskan som sagt att det har med ringen att göra? *nyfiken*
Det låter som jag har det. Kände det första gången för snart 5år sen, har kommit och gått någon enstaka gång efter det. Men de senaste månaderna har det varit värre. Borde kanske fundera igen på att sluta med p-ringen, då borde förhoppningsvis sexlusten komma tillbaka som mer eller mindre försvann i samband med första smärtorna.
Använder du något annat p-medel nu? Eller ni kanske är inne på att skaffa barn?
Då underlättar det ju om ni inte använder p-medel
Kondom är tyvärr inte ett alternativ då jag får ont av det. Har tänkt sterilisera mig, men tänkte vänta med att dra igång den karusellen till efter bröllopet. Kanske får bli så att jag gör det tidigare. Det där med sexlusten är verkligen ett problem, det har gått så lång tid sen det började att det är svårt att få igång den igen. Vill ju så gärna att den bara ska komma tillbaka. Tyvärr kommer jag nog få anstränga mig ganska mycket själv och inte tänka på alla "måsten" som Myzz skriver här ovan. Förhoppningsvis blir det iaf lite bättre om jag slutar med p-ringen.
har ungefär samma erfarenhet från sådana... märkligt att det ska vara så svårt
Ska rådgöra lite med min h2b om vi ska testa utan preventivmedel ett tag, köra "säkra" perioder eller nåt annat.