Inlägg från: myzz |Visa alla inlägg
  • myzz

Hur ofta gör ni det??

Har sålt sexleksaker och varit sexrådgivare i fyra år, och ett tips är att kolla in www.lustjakt.se där finns det olika länkar där man kan läsa om hur man kan göra förhållandet oc sexlivet mera spännande, samt hur man kan göra det bättre för sig själv och sin partner. Det är nog mitt hetaste tips. Samt självklart, att våga låta sig själv bli upphettsad, det gör nog många kvinnor fel. Oftast slappnar dom inte av tillräckligt, eller känner att dmo har massor att göra och därför inte "hinner"
    Hoppas allt löser sej :)

sandybee skrev 2008-07-09 08:38:39 följande:
    Oj, nu känns det verkligen som det är något fel på mig. I början hade vi sex daglige, men sen har det klingat av. Nu var det 3 månader sen sist *skäms* Kan nog till stor del förklaras av extremt mycket på jobbet i kombination med en stor tarmoperation för ett år sen som tog musten ur en rejält. Har en kronisk sjukdom som gör en ganska trött. Kan ju säga att jag hade besvär redan när vi träffades och jag minns tydligt att jag kände av det, men då i nyförälskelsen så brydde jag mig inte om det. Några tips på hur man får upp sexlusten igen?
Svar på tråden Hur ofta gör ni det??