Inlägg från: Carro 25okt2008 |Visa alla inlägg
  • Carro 25okt2008

Hur ofta gör ni det??

Jag skulle vilja påstå att det blir mer varierat efter man fått barn - man har liksom inget val än att göra det just när man kan/orkar/hinner! Och då gäller det att anpassa sig efter rådande förhållanden. Vi gör det nästan aldrig i sängen längre utan får hålla oss i soffan på dagtid då vår dotter sover i vårt rum (hon har inget eget rum än). Det blir aldrig slentrian och eftersom det blir mer sällan än innan blir det mer kvalitet än kvantitet! Håller med om det nån sa om en annan känsla efter att man fött barn - det är liksom skönare att ha sex nu än innan. Det var en trevlig bonus vill jag lova! ;)

• Carro 25okt2008
    Silva79 skrev 2008-07-10 01:13:47 följande:
    Vi försöker skaffa barn Funderar redan på hur man ska lösa problemet med prev efter ev barn. Vill verkligen inte ha en massa hormoner i mig som förstör sexlusten och tillför smärta och får ens humör att svänga i farlig hastighet. Prova 1 månad utan p-ring (det går ju att skydda sig på annat vis ett kort tag) och se om det gör mindre ont. Jag märkte att det var bättre (smärtan iaf, sexlusten är bara lite bättre, men det kommer nog när man har vant sig vid att det inte gör så ont längre) redan efter någon vecka.
    Är det ingen av er som funderat på att det är vestibulit som orsakar smärtan? Har en kompis som haft det och det låter som det du beskriver. Googla på det om du inte vet nåt om det, för det finns botemedel! Min kompis är idag helt frisk från det.
Svar på tråden Hur ofta gör ni det??