• Jonna83

Örebro tråden nr 3....

Grattis!!!

Jag är så nervös nu så jag vet inte vad jag ska göra! Aahh!

• Jonna83

Att det regnar någong gång under dagen gör inget men.. inte under fotograferingen!! Vi har ju ingenstans att vara då! Eller när vi kommer ur från kyrkan :(

Såg förresten att ni oxå åkte Bmw z3, körde ni själva då va?

• Jonna83

fy fan...två dagar kvar! Inte ens det..! Shit.. Idag har vi grejjet i bygdegården, det kommer bli så himla fint. Känns bra..

Lillaj

Ja, fast våran är mörk blå. Precis som min brudbukett ;)) Tycker oxå det känns skönt att få vara ensamma i bilen en stund.. gör inget ;)

• Jonna83

ja, jag ser inte nervös ut på ett enda kort ;) Och det var jag faktiskt inte heller. Jag hade en panikattack hos frisören men sen var jag lugn, t.o.m vid kyrkan ;)

Så himla gulligt när vår lilla näbb (brorsans dotter) gick fram o tog jonny i handen, två av hans favorit tjejer ;)

• Jonna83

vi var i hardemo kyrka. Allt var såå fint ;)

• Jonna83

åh, hade ni oxå honom? ;) Visst var han duktig?!

• Jonna83

vi fotade bara mellan 12 o 13.30, så 1,5 timme. Ni har nog inget att oroa er för, vi är iaf jättenöjda! ;)

• Jonna83

jag vet faktiskt inte.. förmodligen nått av de senare där vi står o tittar in i kameran. Iaf till tidningen..Vad tycer ni?

• Jonna83

ja vi hade faktiskt tänkt förstora det ;) Ja, det har du kanske rätt i det, att det passar i tidningen.. Ska föreslå det ;)

• Jonna83

Lillaj

Vad fina ni var!!

Jag gör egna tackkort med de papper vi använt till inbjudningar o festprogrammen, håller på med dom nu.

• Jonna83

hörrni, skriver man Tack för uppvaktningen på bår bröllopsdag i tack korten? Känns...konstigt..?

• Jonna83

Ja så ska jag skriva!

Vi skriver oxå lite olika i varje kort, tackar för olika saker o så men just den texten kommer finnas med i alla.

Tack!

• Jonna83

Lillaj

Var ni med i tidningen i söndags igen?

• Jonna83

ja, det är faktiskt skönt att det är över... Ska sätta in kort i tidningen o har två tackkort kvar här som ligger o blänger på mig men annars så!

Jag är i vecka 12! Fick reda på det veckan innan bröllopet, så chocken har släppt lite nu ;)

• Jonna83

aah...du säger det.. det där mysiga har jag inte riktigt känt av än mellan illamåendet o tröttheten o det där med förlossning...njae.. jag väntar fortf, på att de ska komma med ett tredje alternativ. ;)

• Jonna83

lillaj

Den 11e april är det beräknat att den lilla ska komma ut! Ja, det är lite skräckblandad förtjusning sådär...;)

• Jonna83

lillaj

oj, det tror jag inte.. Då skulle väl fotografen frågat innan? Men nyfiken blev jag ju..

• Jonna83

Lillaj

Jo det var vi! Två kort på oss, blev lite förvånad! ;) Visst är det lite roligt men jag trodde inte fotografen fick sätta in bilder utan att fråga? Men jaja.. bilderna var ju fina så..;)

Svar på tråden Örebro tråden nr 3....