MissDevout: Spännande!!! Hoppas du blir nöjd
Vi har tre problem just nu, dels med transporten av våra gäster från festen. Taxibolaget är alldeles för dyra för det antal gäster det gäller (9+4 st) som ska köras. Det billigaste dem kan erbjuda är en buss för 22 pers för 1500 kr vilket utslaget på alla blir mycket pengar var. Så, vi måste försöka hitta en familjebuss så slipper vi detta eftersom vårt toastmasterpar kan köra gästerna hem. Så, det vi behöver är en familjebuss.
Problem nummer två gäller vår dj-utrustning som vi gärna vill hämta på fredagen men då är han som hyr ut bortrest. För min blivande blir det snoigt att hämta på förmiddagen, då han först i så fall måste köra Lindesberg-Västerås för at hämta utrustningen, till Kopparberg och lämna av dem och sen hämta mig och min pappa i Lindesberg och därefter till Kopparberg för fotografering till 12:30.. Där försöker vi hitta en lösning, antingen att han som hyr ut kommer till Örebro med grejjerna på fredagen eller någon annan som hämtar på lö fm.
Problem 4 gäller bordsplaceringen. Kanske måste vi göra om den då det kanske blir för trångt med bara tre tungor till honnörsbordet. Vi som redan skrivit ut och gjort klart tavlan med bordsplaceringen.
Men, men som man säger så löser sig allt på ett eller annat sätt. Just nu blir man bara lite irriterad. Men i övrigt flyter allt på, enda som är trist är att jobba när det enda man tänker på är BRÖLLOPET