Kort fran varat brollop....
... om nagon ar som jag och gillar att titta pa brollopskort.
beimert-pugh.weddingannouncer.com/photoalbums.html
... om nagon ar som jag och gillar att titta pa brollopskort.
beimert-pugh.weddingannouncer.com/photoalbums.html
Tack snalla for alla varmande ord!! Med tanke pa att bade jag och make trivs mycket battre bakom kameran an framfor, sa lyckades vara fotografer (proffs och vanner) mycket bra.
Vi gifte oss pa ett litet kastell i en vingard i Toscana (ca 25km utanfor Florens). Eftersom min make ar engelsman och jag ar svensk sa var det enklast med neutral mark. Vadret var daligt for sasongen, men solen tittade fram precis som vi borjade vigseln
Ackling - det ar vita nejlikor som ar tatt packade med ett par orkideer. Ogillar egentligen nejlikor, men en tat bukett av stora utslagna blommor ger helt annat intryck. Nejlikor hallbara, finns i massor av farger, billiga och finns att fa tag i aret om (hade garna haft pioner, men de blommar inte i slutet av april). Fler bilder finns i mitt galleri.
Kakan Mashan - klanningen ar fran lillsessan med min design. Slojan tillhorde min gammelfarmor, som bar den 100 ar tidigare...
Tack for de varmande orden! Perfekt timing eftersom jag ska traffa min makes svagerskor i helgen (som av olika anledningar inte var med pa brollopet (vilket orsakat en del familjebrak) och som inte ens gratulerade oss nar vi sist sags)... Kul att hora att manniskor utanfor den narmsta kretsen gillar vad de ser.
Vi hade tur med fotografen (eller fotograferna eftersom proffset hade med sig en kollega och en god van ar superduktig) - de lyckades fa oss att slapna av och lata det synas hur kul vi har det tillsammans.
Emblingen - ja, vi hade vita rosenblad istallet for ris efter vigseln. Pa nagot av korten lekte vi med konfetti som nagon hade haft med sig.