50-tals bröllop
ok, men då ska jag se hur det funkar då.. har ju hittat en klänning nu som jag är kär i =P
ok, men då ska jag se hur det funkar då.. har ju hittat en klänning nu som jag är kär i =P
kom på att jag ska ju ha exakt samma klänning som dig då =P Tyckte den var så vacker den vita!
Du råkar inte ha nån bild på dig när du testar den?
ok, har funderat på underkjolen, men hur mycket vidd ger den..? Såg attd en vita var slut just nu också..
hej lady luck! Hur ser eran dag ut? Alltid kul att höra om hur folkj planerar sina dagar =P speciellt om det innebär ett sånt här fint tema
Vi kommer att vigas utomhus på bohus fästning sen fest på bygdegård för ca 40 gäster. Jag kommer att ha en 50's klänning, exakt vilken det blir är ju inte 100% än
sambon har en kritstrecksrandig kostym han köpte på loppis förut, jättefin 50tals.
Musik under både vigsel och fest kommer att vara 40-60tals musik och vi kommer ev ha ett liveband, men det vet vi inte än..
Vi ska be gästerna klä sig 50's om de vill, men det kommer att vara valfritt, inte alla kan eller vill göra det.
Våran transport är våran cheva -59.
nej jag har funderat på en vit från vivien of holloway ist.. är så veeelig..
ja jag förstår det!! Har funderat på att ta en liten weekendtripp dit nån gång.. men frågan är om man har råd med det innan bröllopet.. Men vart ligger affären då?
vi vill bara inbjuda till det inget krav, men visst, för vissa blir det ju ett knivigt dilemma att hitta kläder, om de känner att de måste.
De flesta av våra gäster är inne på samma linje, men såklart att vissa släktingar kan tycka att det är lite fånigt med tema, men de äldre tycker det är skoj!
haha I Wish!!! nej det är inte jag, jag vill ha den frisyren bara.... men tror jag kan ha lite för tunt hår för det..
haha ja roliga tips!