50-tals bröllop
nä jag beställer =P
nä jag beställer =P
välkommen cherryblossom! Tyvärr bor jag för långt till stockholm, men det lät som en helt underbar affär iaf!
Jag sdka ta mod till mig att beställa klänningen i veckan som kommer, ska titta lite först på tradera, men är så himla rädd att den ska ta slut, och att jag inte får den jag nu har fixerat mig vid...
Jag tänkte förr att jag absolut INTE skulle ha vit klänning, men tänk vad man kan ändra sig
ja det finns så mycket underbara klänningar där ute! det som är svårt, är ju att köpa en som man inte prövat, för alla klänningar passar ju inte ens kroppsform.. jag är osäker vad som passar mig faktiskt, så det är ju en chansning när man beställer från nätet...
jo det har rätt i de modellerna är ju bra för om man är lite bredare över höfterna, som jag. Vidden döljer en hel del
jo det har rätt i de modellerna är ju bra för om man är lite bredare över höfterna, som jag. Vidden döljer en hel del
ja, men deras storlekar går ju efter inches, och de kan väl endå inte ändras..?
God natt, nu ska jag natta också =P
jo jag vet, men så känns e-bay lite osäkert....
det med storlekarna är sant, lika i USA, när jag beställde kläder från daddyos, så beställde jag en storlek större, och det var perfekt =P
hej lillem, jaa.. jag sko beställa nu i veckan tror jag, men har inte bestämt om jag ska beställa bolero till den eller om jag ska köpa nåt annat att ha över.. lite beslutsångest...
Vad var det för sorts skor?
lillem, vad har du för blogg då..?
men du har inget galleri vad jag kan se heller?..