50-tals bröllop
ja nu så! Fina skor!
Jag har ju ett par kilklacksskor, i beige/rosa. tror de ska fungera att ha till den vita klänningen.. *hoppas det iaf*
ja nu så! Fina skor!
Jag har ju ett par kilklacksskor, i beige/rosa. tror de ska fungera att ha till den vita klänningen.. *hoppas det iaf*
hah ja vad trevligt =P lika klänning sen och allt också (förmodligen iaf). Jag ska ta ett kort och lägga ut sen!
Vad har ni för transport under dagen och så? Vad mer kommer att gå i "temat"?
Ok, ja vi har ju en egen bil så det kostar oss inget
Vi kommer inte ha temat så extremt, mest i våra kläder och musiken på festen.
Musiken kommer ju bli allt möjligt 40-60tal. allt från swing till 60tals schlagers kan jag tänka mig
Vi har fixat vigselplats, festlokal, fotograf och hotellnatt. Denna veckan ska det ringas till catering.
Spånar lite på själva vigselprogrammet, hur dagen ska byggas upp.
nu har jag laggt in ett par bilder i galleriet
ja jag hittade dem på nätet, och jag har inte hål i öronen så jag letade ett par clips, och där fans de helt plötsligt =P trodde inte jag skulle hitta några clips, men det var ju poppis på 50talet, så nog finns de.
jättefint! å jättedyrt...
lillem; ja svårt när det är runt ryggen ;) jag ska ju beställa, men letar lite endå run tpå svenska sidor ifall jag skulle hitta nåt. men det blir en holoway..till 99% haha. Och den är så vacker!
Jag funderar på flor i håret, nån som vet var man kan hitta det i sverige? hittar bara utlänska sidor.
jag hittar inget flor på deras sida?
haha jag tittade under slöjor förut men såg den inte, men nu så!
Jag funderar på om de kanske har flor på nån typ av hattaffär? där skulle det kunna finnas...
men på hemsidan står ju inches-måtten, så det borde inte vara några problem. Bara att omvandla så har man sitt mått.