• Lovelylellan

Någon som vill klaga på sin M2B???

Inte i denna tråden dock...

Denna tråden är till för att hylla våra blivande män, eller för den delen fruar.

Tycker att jag nu har läst några för många inlägg om hur tråkig den blivande är, eller snål, eller ointresserad, eller för full, ofräsch, lat, hårig och så vidare...

Istället berättar varför du ska gifta dig med din blivande!

• Svar på tråden Någon som vill klaga på sin M2B???
  • Lovecats
    hondafreak skrev 2008-07-18 08:10:00 följande:
    För han har så sköna händer och stor famn att krypa in i...låter dumt va?
    Inte alls! Bara romantiskt

Jag ska gifta mig med min käre för att jag blir alldeles pirrig i magen av honom, för att han förstår min humor (han är den förste...), för att han - utan att vara någon snusförnuftig besserwisser eller übermensch - får mig att stanna upp, tänka efter och agera lite mer eftertänksamt och därmed hjälper mig att bli en bättre människa.

Vi är totalt olika som personer driver tidvis varandra till vansinne med våra - ur den andras ögon - irrationella beteende, men vi lär oss något nytt om varandra varje dag och berikas därigenom.
  • blivandefrulycklig

För han är min själsfrände. Kände varandra i 4 år innan vi blev ett par. Han var min sons (ADHD) extra hjälp i skolan....HAde tom hemundervisning

• Pebble

Hoppas att alla, eller så många som möjligt gifter sig av kärlek. Låter lite töntigt? Men jag gifte mig nästan med mitt ex för att jag inte trodde att någon annan fanns och även om han hade världens jäkla temprament och alltid hade sönder bara mina favoritgrejer, så kanske jag inte var värd mer.

I dag vet jag att jag är värd min goa tålmodiga, mysvänliga och välformade (^^) älskling som dessutom har en helt unik förståelse för mig då vi båda har rötter i Korea och precis håller på att lära känna våra familjer där nere.

Han har dessutom förstått att det är brudens bröllop till..ja 60-70 procent. ^^

• Soon and very soon

stooooor, staaaaark, snygg o världens bästa pappa! det är min man det!

• Ninnispinnis

För att han är min livskamrat
    Tänk att det fortfarande kan pirra i magen efter 9,5 år...

• JPerlestam

För att det fortfarande pirrar i magen när jag väntar på att han ska komma hem från jobb, för att jag vaknar varje dag och tänker gud, vad snygg han är. För att han stöttat mig när ingen annan har det. För att han inte klagat en enda gång trots att jag gått upp 16 kg sen vi träffades. För att han får mig att känna att jag "hittat hem". Skulle kunna bli långt detta =)

• rosesarered

För att han är den finaste människan jag träffat!

• Fru Palosaari

För att han är lugn, fin älskar oss mest i hela värden,
    han har uppoffrat otroligt mycket för sin kärlek till mig.
    För att varje gång jag ser på honom är jag ny förälskad igen.
    För hans konstiga ider och blåa ögon skull,
    för att jag blev blixt kär och fortfarande är.
    För stödet i mitt liv och för kramar av kärlek.
    För att det finns bara en och det är han.

• Anki82

Jag ska gifta mig för att han är min bästa vän lika mycket som min älskade, för att han alltid finns där och tar mig för den jag är med humörsvängningar, kärlekshandtag allt.
    För att om jag dagarna innan tant röd får tok sug på choklad kl 11 på kvällen så åker han o köper det till mig. För att utan honom saknar jag en del av mig, för att vi kan sjunga högt och falsk tillsammans utan att skämmas. för att jag älskar honom...

• Brud28

Jag är lyckligt gift sen 2 veckor tillbaka och älskar livet som gift!
    Min man är så underbar och tar verkligen hand om mig

• EhjärtarE

För att han är vacker, snäll, omtänksam och alldeles underbar. För att han just nu sitter och spelar och sjunger romantiska sånger för mig. För att jag är kär! För att han står ut med mig och älskar mig precis som jag är. För att jag inte kan tänka mig ett liv utan honom.

Men också för att vi har en bra relation, vi kan prata om och reda ut saker. Vi litar på varandra. Vi har samma mål i livet och vi vet båda två att vi vill och kommer leva tillsammans hela livet och det är vi villiga att kämpa för.

• Sanfor

För att han är den hälft jag behöver för att bli hel.
    För att han är min livskamrat
    För att han är knäpp och inte räds för att visa det
    För att jag får vara mig själv, den enda jag inte behöver visa upp någon mask för.
    För att jag får panik om jag tänker på ett liv utan honom.
    För att han är otroligt snygg
    För att jag älskar honom så otroligt mycket.

Svar på tråden Någon som vill klaga på sin M2B???