• 20080614

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Ojoj, var alldeles för länge sen jag var inne här i tråden.. Hann inte med BT där ett tag när jobb kom igång och sommaren var som bäst. Hur mår ni allihopa!

Och tusen grattis till er som gift er!! Hoppas ni hade underbara dagar allesammans. För viss är det helt fantastiskt att få bli fru!

• 20080614

Pumpkin: Helt supersommar, så himla skönt när solen kom igång att lysa ordentligt och man kunde bada i ljumet sjövatten och sånt! Det gillar jag.. Men nu har regnet startat samtidigt som jag började skolan så sommaren känns genast ganska förbi.

Jag skulle gärna ser era bilder förresten om jag får! Var inne och kikade i ditt bildgalleri (har smugit in och läst här lite då och då men inte haft tid och ork att skriva något dirket) och ni var verkligen underbart fina!! Du var helt fantastiskt vacker i både hår och klänningen..

• 20080614

Pumpkin: Haha, det är bra, att vara förutseende är en konst

Ja, fast egentligen är det bar att vi börjat redan nu även om jag gärna skulle haft lite smester också. Planen är iaf att vi ska kunna ta examen innan jul istället för att gå sista två veckorna i januari. Så 19 december är jag förhoppningsvis klar sjukgymnast!

Blir det plugg för dig till hösten?

• 20080614

Vad är det för typ av ställe på internet det där (eller hur man nu säger), skulle också vilja ha något ställe att lägga upp bilder!

• 20080614

Underbart med resan!! Är du nervös?

Så himla fina bilder er fotograf tog! Helt underbara..

• 20080614

Ana att det kanske var så (makens verk alltså..). Jaja, så går det när man gifter sig med en ickedatakunnig man!

Sånt där är svårt verkligen, särskilt när det är billigt! Men ni har väl inte hur många kilon som helst att ta med på planet? Eller det kanske är mycket packvikt om man flyger till staterna?

Har du haft en bra sommar annars, efter bröllop och allt? Blev ni nöjda med dagen förresten? (dum fråga kanske!?)

• 20080614

Kan bara hålla med om bröllopsdagen. Fattar inte att det blir så himla bra den där dagen, känns som allt skulle kunna gå åt pipsvängen med allt man har planerat men så bara blir det helt fantastiskt istället!!

Kul att eran fotograf var med i kyrkan också. Vi har typ 100 gråtkort på oss själva i kyrkan tror jag! Haha, eller kanske fler. Men det är så himla kul tycker jag redan att ha alla de där bilderna. Visade bildspelet vår fotograf har gjort igår för vårt värdpar, det var så killen i paret nästan började gråta. Fint!

• 20080614

Haha, det är ju helt underbart att ni åkte lastbil från vigseln!!

• 20080614

Sitter och letar efter något bra ställe att framkalla bilder på internet. Har du något tips? Måste ta tag i vår gästbok, alla fick fotografera sig som vi tänkte sätta in där de skrivit. Måste försöka ta tag i det där snart..

• 20080614

Skulle vilja framkalla småbilder, typ sånna som man fick när man tog skolfoton, verkar inte vara så lätt att hitta bara! Började rensa bland våra kort från fotografen istället, har så sjukt många..

• 20080614

Ah, kanske får göra så.. Lite synd bara att vår skrivare inte är bättre än den är, kanske får skriva ut hemma hos mamma eller pappa istället. Var köpte ni papprena?

• 20080614

Haha, blir fortfarande helt löjligt lycklig när jag tittar på fotografens bilder från när våra gäster jublade i kyrkan när vi hade kyssts. Blir helt glad i magen!

• 20080614

Åh va bra, är ju inte svårt att ta sig dit!

• 20080614

Och vi hade också perfekt väder! Tur att vi inte gifte oss på samma ställe med tanke på att vi ville ha bra väder olika lördagar!!

• 20080614

Englali: Lycka till imorgon! Klart ni kommer få en fantastiskt dag!! Hoppas bara ni får sova i natt ordenligt iaf några timmar, annars klarar man ju faktiskt ofta en dag utan sömn riktigt bra, kan bli värre på söndag

• 20080614

Snitte: Tack och massa grattis till fruskapet! Ni var verkligen supfina på er dag.. Var och kikade lite på bilderna från resan också, såg ut som ni levde lyxliv och hade det bra där också!! Snygga där också..

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.