• AnneiLund

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Hej tjejer!!!

Nu är man gioft och hemkommen från den mest fantastiska resa jag gjort!!! en månad i Asien med A, jag var lycklig från det att jag öppnade mina ögon tills dess att jag somnade på kvällen!!!

Till er som har ert kvar!!!
    Njut
    Det är livets största EGOKICK att gifta sig!! Helt fantastiskt!!!

• AnneiLund

Bröllopsresan...ja vad ska jag säga om den....

Helt otrolig
    Vita stränder
    Bodde 5 meter från havet
    Billigt...15 kr för en middag
    Sol
    Palmer
    Barfota varje dag
    Inga bilar och inga vägar....
    Dyk.Cert tillsammans med min älskling, dök bland hajar, klappade sköldpaddor och befann mig som i ett akvarium. Sagolikt!!!
    Vaknade varje dag lycklig, somnade varje kväll lycklig...
    Malaysia var fantastiskt!!! Och Perhentian Island är ett sant paradis!!!

Vidare så kom vi efter 2 veckor i Malaysia till Thailand.
    Där fortsatte vi att dyka, sola, äta gott men kunde nu lägga till alkohol (som var svår att få på Perhentian), mer shopping, mer trafik och hyra av moppeder! Där hade vi det skitkul och brände mer pengar än på Malaysia.

En månad gick verkligen fort....
    Men det är nog det bästa vi gjort...
    Total avkoppling....synd bara spiralen fortfarande satt i...men den e borta nu

Har ni facebook så kan ni se på våra bilder där

• AnneiLund

Vad då för tidning...annons? Bröllopsbild??? Var var VAAAR?
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-16 16:26:17 följande:

Englaliom du har barometern OT så finns vår bröllopsannons i den tidningen idag, på sidan 35 tror jag det var (om du skulle råka ha den och vill skicka den annonsen till mig så får du såååå gärna göra det för vi har inte fått tag i tidningen här nere).
  • AnneiLund

Tänk så himla många av oss som e gifta nu...
    Läste vad Pumpkin och Anja skrev...vad man var mest nöjd med alltså....och man skulle bara skriva 2 saker...
    Hmmmmm
    Det är svårt...
    Men klänningen ABSOLUT och HÅRET får bli mina val...kanske att buketten kvalar in på en tredjeplats...men man skulle ju bara välja två saker
    Fast på första plats kom ändå FESTEN....herregud, vilken fest!! Fast en fest är ju ingen sak va? .-)

• AnneiLund

Gud jag håpller med. Det är riktigt synd om henne och som svensk så tänkte man f-n detta är inte VÅRT OS.....
    Suck....

Pumpkin skrev 2008-08-18 20:11:51 följande:
    Sitter och kollar på Den olympiska studion och jag tycker så SYND om Sanna, hon som aldrig faller och så faller hon i semifinalen i OS liksom
  • AnneiLund

Skulle behöva hjälp med val av foto till tackkort på facebook......

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.