Anja: Tro mig... jag grät! Jag grät helt hysteriskt... haha, försonings-sexet blev på hotellet på em. Innan dess fanns ingen tid. Vi skulle ju till lokalen på morgonen kl.9.00 o hämta våra saker o lämna nyckeln och då hade vi inte somnat förräns 06.30 (pga. STÄDNING) och klockan ringde 08.30... så igår kväll somnade vi gott.
Jag är väl inte långsint så och det här är var min kollega så jag träffar ju henne varje dag... så jag får nog bara bita ihop o glömma det.
Spa:t var otrolig bra! Igår när vi kom hade de tappat upp ett armoma-kur bad i en trätunna åt oss och släckt ner hela rummet, tänt massor av levande ljus, dukat upp med champagne, snittar och exotiska frukter. Det var super. Sen somnade vi i relaxen, hade hela spat för oss själva. Har fått massage, ätit god mat o druckit massa gott vin och skrattar helt galet mkt! Super var det!
Det som jag är mest förvånad över är att jag inte grät en droppe under vigseln, jag som är så sjukt blödig. Men när vi gick ut och in i det lilla rummet i kyrkan (innan vi gick ut för riskastning) då brast det och jag grät så tårarna sprutade. Andreas blev helt förskräckt och undrade om jag hade ångrat mig Eller om det var av glädje?!! Haha, det var lite komiskt!