• Pumpkin

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Redan gifta:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

Näst på tur:

080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

Såhär på rak arm kommer jag inte på vad de heter faktiskt Men googla på framkallning så kommer ju massor av förslag upp

• 20080614

Skulle vilja framkalla småbilder, typ sånna som man fick när man tog skolfoton, verkar inte vara så lätt att hitta bara! Började rensa bland våra kort från fotografen istället, har så sjukt många..

• Pumpkin

Såna vill jag också ha, så vi har köpt hem fotopapper att skriva ut på själva

• 20080614

Ah, kanske får göra så.. Lite synd bara att vår skrivare inte är bättre än den är, kanske får skriva ut hemma hos mamma eller pappa istället. Var köpte ni papprena?

• 20080614

Haha, blir fortfarande helt löjligt lycklig när jag tittar på fotografens bilder från när våra gäster jublade i kyrkan när vi hade kyssts. Blir helt glad i magen!

• 20080614

Åh va bra, är ju inte svårt att ta sig dit!

• Pumpkin

Härlig känsla Det är så man ska minnas bröllopet.

• Englali

Kikar in en snabbis, här är det KAOS!!!
    Vi har blivit totalt grundlurade av restaurangen/lokalen så ikväll, kl. 21.00 kan vi börja ställa i ordning där. Inte hela dagen som vi var lovade från början. Jag har gråtit, svurit och slagit vill jag lova er! Är helt matt i hela kroppen och besviken
    Som tur är, så är vi ett stort gäng som ska ut dit ikväll och som hjälps åt med alltihop, men jag vågar inte vara glad innan den här dagen är över.
    Så där rök min sömn i natt... jag kommer få pyssla där ute istället tyvärr

Som om det inte räckte. Igår när jag skulle hämta min klänning som varit inlämnad för insömnad... för på tok för stor!! Jag har alltså tappat en hel del kring byst o framförallt midja dom tre senaste veckorna så det var bara för dom att börja sy IGEN, så i morse har jag hämtat den (4 mil enkel resa så 8 mil både igår o idag) och nu sitter den som gjutet.
    Vad säger ni tjejer... har inte jag och A haft vår otur nu kring bröllopet?? Resten borde väl flyta på va??

Hoppas alla ni andra har det toppen!!

• Pumpkin

Halloj! Så har man varit på ansiktsbehandling - sååå ljuvligt skönt

Englali: Men fy vilken otur ni har! Hoppas ni inte blir kvar i lokalen alltför sent, eller att ni två kanske kan åka hem lite tidigare - för sömn behöver ni verkligen!

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.