• Pumpkin

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Redan gifta:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

Näst på tur:

080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Grattis på födelsedagen Pumpkin

Hoppas du blivit riktigt uppvaktad nu!

• Pumpkin

Tack Anja!

ingen större uppvaktning så långt ögat kan nå - mina föräldrar kommer först i helgen och Lasse har inte ens kommit hem än

• Flamora

Grattis på födelsedagen Pumpkin!

Englali: Håller tummarna för att allt ska gå bra! Kram till dig...

• Englali

Grattis på födelsedagen Pumpkin!!

Jag är SÅÅÅ överlycklig!! Pappa ringde ikväll vid 18-tiden. Operationen hade gått superbra, läkaren var så nöjd och vad vi vet hittills så har dom inte hittat ngt. Förmodligen har cytostatikan fungerat så bra på henne. Vi får veta mer i morgon... men jag trodde inte det var sant när pappa ringde! Har tjutit hela kvällen, av ren glädje och lättnad!
    Mamma har faktiskt också ringt pappa ikväll, ganska omtöcknad, men hon hade vaknat till och bett en sköterska ringa henns man omgående. Haha, hon är för söt!! Dom är för söta... jag hoppas jag o A blir som dom, varit tillsammans i 41 år och gifta i dryga 30... och fortf. lika kära och goa mot varandra!

Slutsats: Det här har varit en av dom värsta dagarna i mitt liv som sedan förvandlades till en av dom bästa. Det är galet vad det kan svänga!
    I morgon får vi veta mer, då ska pappa träffa all på sjukhuset. Vi fortstätter hålla alla tummar som går!
    Nu blir det sängen och jag lär somna såå gott ikväll!
    Natti natti tjejer!

• Pumpkin

Tack tjejer!

Englali: Toppen ju! Hoppas på fortsatt glada miner imorgon

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, tydligen är lektionen (heldag) vi ska ha imorgon VÄLDIGT krävande och sen har vi dessutom pubrunda på kvällen.

Natti natt!

• furillen

Pumpkin, åh födelsedag!! GRATTIS hoppas du haft en grym dag med fina paket!

Englali! åh så skönt!!! vilken lättnad!!! är så glad för er skull! hoppas du får en välbehövlig god natts sömn nu!

• Englali

Tack tjejer!
    Jag uppdaterar mer i morgon!
    Godnatt!

• a wife to be

Äntligen inne! Vår dator har varit sönder så jag har inte varit härinne sedan vårt bröllop.

Vilken underbar dag det blev.
    Var hos frissan 8.30 klar ca. 11.45, därefter åkte vi hem till tärnan för att äta lunch, bli sminkad och klä mig. Det var ju meningen att vi skulle åka till kyrkan och ta foto ute men det regnande ju HELA tiden så vi åkte till Boklunden och fotade. Därefter åkte vill till kyrkan (församlings hemmet) där vi väntade på att kl skulle blli 15.00. När jag gick ner för trappan på församlingshemmet så kände jag att jag fastnade med klacken i ngt och höll verkligen på att lägga mig raklång på marken, det var ett järngaller som man torkar av skorna på. Gud vad jag skrattade, det hade varit snyggt om jag lagt mig i skiten 5 min innan vigsel

Allt gick bra i kyrkan, kändes som om det var över på 5 min!

Limon skulle hämta oss kl. 16.00. Han hade inte kommit 16.20. När han väl kom körde han inte fram till dörren utan vi fick gå i alla vatten pölarna. Han bad om ursäkt att han kommit försent, när vi satt oss i bilen sa han att - jag måste köra och tanka- ! VA sa jag, kunde knappt hålla mig för skratt vad händer härnäst tänkte jag. " jag kan inte köra så fort för vindrutetorkarna har lagt av" sa han sedan. hahahaha.......jag frågade om fläkten inte heller funkade för det var så dimmigt i bilen, då vevar han ner rutan så att det regnar in på mig. Nu skrattade jag så jag fick ont i magen

Nåväl vi kom till Boklunden och vi hade en jätte trevlig middag med tal och filmvisning.

Vi tog taxi till hotellet, somnade vid 04.00. PÅ morgonen åt vi frukost i sängen, mysigt!

Allt som Allt var det en fantastisk dag.

Nu är jag Fru Drakhammar!!

• Anja 19 juli 2008

a wife to be, har skrivit till dig i Lundatråden Vi vill SE BILDER

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.