Inlägg från: sommarbrud 080802 |Visa alla inlägg
  • sommarbrud 080802

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Annim: Jag är inte brud än, men om mindre än 2v. så. Och en liten son har jag på snart 2år. En liten Liam. Vi har börjat försöka göra nr2. men bara lite smått.. Men nu vet jag faktiskt inte om jag kanske har en liten inom mig. Kommer inte mensen inom 2dagar så är den hela 3v. försenad. Har gjort ett test för ca 2v. sedan och då var de negativt. Mensen var då en vecka försennad. Ska göra ett igen om den inte kommit tills på onsdag.. Så vi får väl se!

Annars vet jag faktiskt inte varför mensen uteblivit! Någon som vet???

• sommarbrud 080802

Håller med Nienna Pumpkin: Vilken skitstövel!

• sommarbrud 080802

Filifjonkan: vilka fina bilder.

De är rätt Pumpkin, rätt ska vara rätt. Håller tummaranfa för dig!

• sommarbrud 080802

jag är vaken.. Vaknade halv 7 och kunde inte somna om.. Tror mina bröllopsnerver har kommit nu.. Känner de i hela kroppen.

• sommarbrud 080802

Jag pratade ju omatt min mens var försenad nästan 3v. imorrn är de 3v. men idag har jag fått bruna flyttningar så de betyder att mensen är på G.
    Hoppas bara den kommer nu så att den kan vara avklarad innan bröllopet. Brukar iofs inte ha den så länge,men man vet ju aldrig..

Men är både glad och lite besviken samtidigt. Men iofs kan man ju inte veta heller om de bara är en liten blödning som kommer.. vi får se helt enkelt!

• sommarbrud 080802

hehe Pumpkin så typiskt karlar.

Hedebris,vilka kort! Härligt!

Englali: Låter bra de där med ringen.

Själv så måste jag ta ut min förlovningsring,den sitter lite för tajt! Men vigselringen sitter perfekt. Ska hämta dne på fre.

• sommarbrud 080802

Hej!

Svänger in en snabbis,innan jag måste sova. Ska upp tiidigt imorrn.

Har lagt upp lite bilder på min blogg men den är lösenordsskyddad. Så de som vill se bilderna på min klänning m.m kolla in nu.

steffiiis.blogg.se/

Användarnamn: Steffis
    Lösen: loveis

• sommarbrud 080802

Anettan 73 och Furillen: Hur går det för er? Är ni redo för imorrn? Nervösa?

• sommarbrud 080802

En fråga tjejer:

Vad heter de söta björnarna som finns överallt?
    De gråa som symboliserar kärlek.
    Vet ni vilka jag menar?

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.