Anja: Självklart skulle jag ALDRIG köra CB då, inte en chans! Då är hullet på magen såå välkommet. Och ja, det är bara känslan av att det stramar. Jag väger mig aldrig så jag vet inte i kilo hur mkt det är 2-4 kg kanske, men det känns som sagt.
Ang. pengarna så pappa o mamma visste vi ju sen början att dom står för större delen av festen, dvs. det som kostar på ett bröllop
Min TOKSNÅLA svärmor har ju bara gnällt om hur dyrt allt är från början så där hade vi inte förvätat oss ett dugg. Vi får väl se på dagen B vad som händer...
Jag vill dock noga påpeka att vi aldrig, aldrig bett eller antytt om pengar till ngn av våra föräldrar. Har sparat ihop till hela bröllopet själva, så det vi får kvar sen när mina föräldrar lagt in sina pengar går direkt till husrenoveringen, vilket känns toppen!
Blir bara så le på min svärmor, att varför gnälla när det inte är ni som betalar??
Nu lägger jag upp en bild i mitt galleri i några minuter på en frisyr med sån fläta jag menade, kika! Vågar inte ha den så länge då den är "stulen" från en fotgrafs hemsida