Inlägg från: Brud 080524 |Visa alla inlägg
  • Brud 080524

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Än så länge är det ju inte så jättemycket att kolla på men jag ska uppdatera där så fort jag har möjlighet!

Det är grymt roligt att kolla på före och efetr bilder. Är helt beroende av styleroom.se. Grymt rolig sida med massor av renoveringsbilder!

• Brud 080524

Värst vad det är lugnt här inne numera....

Nu har jag varit uktig och målat lite. Alltis lika skönt nät man känner att man kommer vidare...

• Brud 080524

Jaha är det det man ska hålla på med när man gift sig? Själv har man fullt upp med penseln varenda kväll

• Brud 080524

Nä det är inte billigt med hus. Vi lägger också ekgolv men vi tar det rum för rum. Vi behöver inte bo på alla 220 kvadraten från början

• Brud 080524

Ja så länge vi renoverar blir det iaf inga barn här. Hur ska man då ha tid och pengar att renovera?

Är det resor och studier som gäller för dig nu pumpkin?

• Brud 080524

Ja det låter som ett bra pris, då förstår jag om ni köper det på en gång!

Natti natti!

• Brud 080524

Ja resor står högt upp på min lista också. Tyvärr får ju det stå tillbaka nu när man måste handla annat...

• Brud 080524

Ja skidsemester siktar vi också på får se om vi kommer iväg.Fick resepresentkort i bröllopsresa också så kankse att det kan bli en liten resa någonstans.

Nienna - låter inte som att ni har någon rolig renovering framför er. Här är visserligen mycket att fixa men det är mest ytskikt och det tar ju inte allt för mycket tid och pengar i anspråk.

• Brud 080524

Skidsemestrar är underbara. PÅ något vis slappar man mer då fastän man rör på sig så mycket. Men det är väl att man inte har stressen att uppleva och titta på så mycket!?

• Brud 080524

Ja man sover som en stock, det är underbart! Måste nästan beställa en resa snart...

• Brud 080524

Vi ska också ta med oss kompisar. Några har inte åkt innan så det kan bli intressant!

Nienna - vilket underbart hus. Men där har ni ågot att bita i. Fick för mig att ni hade ett annat hus som ni inte bott i så länge? Och att det var lite nyare?

• Brud 080524

Det är faktiskt skönt att inga av våra parvänner har barn (eller singelvänner heller för den delen). Och då är vi ändå äldre än vad ni är, fick jag för mig iaf...

• Brud 080524

Jag försår att ni gillar huset, det är verkligen jättefint men som sagt mycket jobb... Klart ni ska satsa på det om det är det ni vill ha!

• Brud 080524

Ni får ta med dina vänner istället.!

När ni väl kommer igång som kommer det gå av bara farten tror jag.Man kan mer än man tror! Och om barnen nu är större så klarar de ju sig någorlunda själva.

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen! Godnatt på er!

• Brud 080524

God morgon? Snarare god förmiddag

Vilka ilandsproblem du har.... Är inte alls avundsjuk

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.