Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
OJ, det är varmt det! Det hade vi i sjön i byn där mina föräldrar bor, bara för några år sen. Knappt så det svalkar Skulle tippa på att det var ca 22 grader i Malmsjön idag.
OJ, det är varmt det! Det hade vi i sjön i byn där mina föräldrar bor, bara för några år sen. Knappt så det svalkar Skulle tippa på att det var ca 22 grader i Malmsjön idag.
Jag är en badkruka av stora mått
Och jag SKA bada när vi är i Kalifornien, åtminstone i Santa Monica och i San Diego, så är det bara
Dagens lärdom: Jum-Jum/Benke i Mio min Mio spelas av Christian Bale (Batman)! Hade jag iiingen aning om
Kikar in efter en dag på stranden vid en liten havsvik - helt ljuvligt har det varit! Nu började det dock regna så det var lika bra att åka hem. Sitter och funderar på vad vi ska äta under veckan...
Anja: Usch, inte roligt med nackspärr
Anja: Jag har inte sålt nånting och kommer nog inte heller att sälja nånting. Å andra sidan har jag inte lika mkt som skulle kunna säljas som du har
Anja: Har du fått ditt nya namn än? Kom ihåg att beställa nya bankkort osv när det är klart
Fast pappren kan dröja flera dagar efter att man faktiskt fått sitt nya namn, logga in med e-leg på skatteverket.se istället
Ja, det ska du kunna göra. Då är det bara att ringa banken och be om nya kort.