Inlägg från: sommarbrud 080802 |Visa alla inlägg
  • sommarbrud 080802

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Jag hoppas verkligen att hon blir bättre nu.. Det är inte roligt sånt där.. Men jag säger som furillen skrev: men förhoppningsvis så är ju det här nu början på vägen tillbaka. med hjälp och eran kärlek så kan hon säkert klara sig upp. håller tummarna för er.

• sommarbrud 080802

Tack furillen! Det värmer att höra

• sommarbrud 080802

Älskar dina bilder Hedebris. Jag fick en massa tårar i ögonen.

• sommarbrud 080802

Nu blev jag lite fundersam när jag såg vad ni skrivit. Vi fick ett vigselintyg av prästen i handen. Ska man skicka in de? lr får man ett själv som man ska behålla?

Jag har NOLL koll på de här.

• sommarbrud 080802

aha oki.. det fick han när han var här. Så jag hoppas verkligen han har gjort de. Vi har änu inte fått något. Men iofs har de inte gått så lång tid än heller.

Tack Pumpkin!

• sommarbrud 080802

Jätte jätte fina bilder Anja! Du är verkligen jätte vacker.

Nu har jag lagt upp lite bilder från svensexan och möhippan i bloggen om ni vill se.

steffiiis.blogg.se

• sommarbrud 080802

Usch då.. Ajajaj.. och lilltån också. De gör ju såå ont!
    *blåsa på lilla Angis tå*

• sommarbrud 080802

På tal om annat nu: Någon som vet vilken vitamin man saknar när man får vita fläckar på naglarna?

• sommarbrud 080802

Nu är det helt bestämt och vi ska bara skicka in paprena att Tommy tar mitt efternamn. Så här blir det fru och man Selander.
    Ska byta Liams med till bara selander. Men vi skickar in de papren precis innan vi åker på bröllopsresa. Så att man kan använda samma pass fortfarande.

idag har jag namnsdag. Är ett av mina S namn,Susanna.
    Grattis till mig själv!

• sommarbrud 080802

Englali: NI var jätte fina. Och vilka roliga portträtt ni fick.

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.