Inlägg från: sommarbrud 080802 |Visa alla inlägg
  • sommarbrud 080802

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Vilken grej Englali. Vad roligt

Furillen: Skönt att de känns bättre nu iaf. Jag hoppas på de bästa för dig.

• sommarbrud 080802

Pumpkin: Hur gör man för att anmäla ett spam mail?

• sommarbrud 080802

Vi hade verkligen en toppen dag. Dock blev jag riktigt besviken på en sak. INGEN från min sida höll tal. Tommys far höll tal o han lade in lite om mig,och tommys bestman höll tal o jag fick vara med där jag med. Men ingen höll verkligen tal om mig. Trodde faktiskt att någon av mina 4tärnor skulle göra de. Har nämligen hört dem prata om de. Jag tycker de kunde dragit ihop något tillsammans.. Vet att de egentligen inte är något,men jag blev besviken,nästan lite ledsen.. Trodde verkligen att någon skulle hålla tal,men inte..
    saken är den att hade de inte lagt in mig i deras tal,hade jag inte varit med alls.. Och den känslan känns inte bra..

Var nästan som att "brudgummen kan vi hålla tal om,men bruden struntar vi i!"

Förstår ni min besvikenhet lr är jag töntig?

Ville lätta mitt hjärta lite..

• sommarbrud 080802

är det flera som kommit med de Pumpkin?

• sommarbrud 080802

nej jag vet att man inte kan göra något åt de.. Ville bara lätta hjärtat lite,som sagt.

• sommarbrud 080802

Tack Anettan och a wife to be! skönt att någon förstår iaf.
    Och nej jag har inte pratat med någon om de..Vet inte vad jag ska säga.

Men håller med dig Anettan..Om jag vet att de har svårt att tala inför andra,så hade de varit förlåtna och jag vet att min äldsta syster har de o hon var tärna så hon är förlåten.. Men de tre andra vet jag inte har de. Vet att framför allt en av dem, som desutom är min närmaste vän, älskar att tala inför andra,och är sådär "hispig" om ni förstår vad jag menar.

Saken är den att vi gav tärnor och marskalkar i uppdrag att hitta på en lek tillsammans med någon annan tärna lr marskalk..och de gjorde de alla så glatt,och då stod de framför alla och pratade... Det kan de göra,men ingen av dem kunde hålla tal.

är väl de som grämmer mig mest egentligen. sucka..

Ska tilläga att Tommys bror var marskalk och han sa redan innan att han bad om ursäkt för att han inte skulle hålla tal,men han tycker inte om sådant.. Och de accepterade Tommy. Han hörde ju liksom av sig o sa som de var. Då är ju allt kolugnt.

Jajja.. Nu har jag lättat mig igen

• sommarbrud 080802

Förlåt att jag tar ut de på er. Men er kan jag prata med. har lite svårt att prata med någon annan om de.

• sommarbrud 080802

Tack Anja! Du har förmågan att kunna formulera dig såbra.
    Då vet jag exakt hur Daniel kände sig och hur du kände dig. Du är inte ensam!

Tack alla ni andra för att ni peppade mig lite och förstår mig. Tack för att ni finns! vad skulle jag göra utan er!?

• sommarbrud 080802

Måste få tilläga en sak: Tommys marskalk är ju numera en gemensam vän till oss. Han tog ju in mig liite i talet o de blev jag glad över. Jag har liksom inte känt honom så länge. Typ 6år kanske,men inte mer. Men nu till saken. När alla drog sig hemåt och innan de skulle åka så gick han fram till mig och frågade om jag blev besviken över att han inte pratade mer om mig. Tokstolle där. Jag blev ju glad över att jag iaf fick vara med på ett hörn. Men de var gulligt av honom att fråga. Han såg nästan lite rädd ut när han frågade. tihi..

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.