Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Pumpkin
Det enda som egentligen gör mig nervös är att klänningen inte ska hållas in utav tejpen jag köpt för den sitter inte helt fint upptill tyvärr.
Har köpt FYRA axelbandslösa bh:ar nu *asg* så jag ska prova med varenda en av dem för att se om jag får snyggare passform beroende på dem.
Egentligen är ju inte felet att min byst är för liten, utan tvärtom att den är för stor, men den är för stor på FEL ställe. Den trycks in o trycks ut på sidorna, men upptill är klänningen sydd så att där är för mkt tyg (även när brösten är upptryckta i hakan på mig. Så klänningen är helt enkelt för för stor just under armhålorna på nåt vis, kanten längst upp på klänningen.
Bara någon cm längre ner så smiter den ju åt perfekt, men de översta två cm av kanten vid bysten är lixom "tom".
Sätter jag i gelkuddar så ser jag inte klok ut för då sitter bysten i hakan och ser så uppumpad ut att jag ser ut som ett luder och ÄNDÅ smiter tyget inte åt över brösten. Så den är inte sydd efter min storlek på bröst helt enkelt. Är nog storleken på mina bröst som håller ut tyget nertill o ger o en konstig passform upptill, alltså att stålskenorna som är i klänningen trycks ut och håller ut överdelen längst upp på nåt vis.
bla bla bla...
Nä usch just DEN grejen gör mig hypernojjig. Annars känner jag mig riktigt lugn och ser bara fram emot alltihop såååå mycket!
Är nog ganska avslappnad just nu ändå. allt är ju egentligen klart och alla mina vänner vet vad de ska göra och hur dags och var och hur osv...
barnen har barnvakter och kommer att anlända t kyrkan där de får hjälp att bli påklädda i rummet vid sidan om själva kyrksalen och jag kommer fixa Alices hår där oxå.
Ikväll ska vi fixa allt i festsalarna osv.
Imorgon ska jag verkligen bara njuta av att bli OMPYSSLAD och av att få känna mig som en prinsessa
Längtar såååå...
Idag är sista dagen jag heter Anja Larsson. Helhäftigt! Imorgon får jag även ha min fina ring, jämt!!!