Inlägg från: sommarbrud 080802 |Visa alla inlägg
  • sommarbrud 080802

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Låter härligt Pumpkin! Då är du i luften snart Bra tid för flyget med,inte för tidigt och inte för sent.

När åker ni Anja? Usch för att gå upp så tidigt,men de är de värt för att få flyga bort till värmen iofs.

Hår går planet 21.45 från Arlanda och vi åker upp på förmiddagen någon gång. Ska besöka min moster under dagen som bor i Sthlm. Så här jobbar man 3veckor till,sedan åker vi den 7sep. och kommer hem natten till den 23:e. *längtar*

• sommarbrud 080802

Nu har jag missat något här: Snitte,har du en bebbis i magen?

• sommarbrud 080802

Tycker jätte synd om sanna. De var inte rätt alls de där.

• sommarbrud 080802

Nu var de länge sedna jag skrev här.

Ha en underbar resa nu pumpkin

Vilka är det mer som åker på bröllopsresa snart då?

Vi åker på söndag och blir borta i 16dagar vi. *längtar*

• sommarbrud 080802

Är otroligt tyst här tycker jag.

• sommarbrud 080802

pumpkin: Vill också läsa!

• sommarbrud 080802

På facebook finns nu lite mer bilder från vårt bröllop. Mera kommer,men de tar tid.

Kika in om ni vill!

• sommarbrud 080802

Vad härligt Nienna! Barn är bara för härliga.

Jag undrar vad Liam tänker egentligen. Vi älskar samma musik han och jag. tihi.. Idag satte jag på Mamma Mia - The Movie skivan och vi stod och skakade loss tillsammans i vardagsrummet riktigt ordentligt.

Jag menar,han är bara 2år. Och pratar fortfarande bara "sitt" språk,men lite blandning av vårt språk. Skulle vara roligt och veta vad han säger egentligen,då när han står där och dansar för fullt.

• sommarbrud 080802

hej tjejer!
    Här är man med hemgången ifrån bröllopsresan. Åh så skönt vi har haft de!

Pumpkin: Har försökt följa er lite iaf. Tittade in,när jag skrev i min egen resedagbok. Ni verkar ha haft de underbart och härligt. Längtar ni tillbaka?

Anja: Jätte fina bilder. Ni verkar också ha haft de heelt underbart!

Filifjonkan: Då är vi två som startat bebbisverkan. Fast de är ju nr2 för mig. Testade under resan,men inget + än.
    Men vi försöker på och hoppas på ett + snart iaf. Bara att fortsätta.

• sommarbrud 080802

Nu har vi lagt in lite kort också från vår underbara bröllopsresa. och en till blir de lite senare. Fast då helt barnfria.

Vi finns på www.resedagboken.se och under alias Steffis

Kika gärna in ni som vill!

• sommarbrud 080802

Jisses vad dött de här nu. Vad tråkigt!

• sommarbrud 080802

Pumpkin: För min del tycker jag att vi startar upp en ny tråd. Vill fortsätta hålla kontakten med er alla ju. Er kan man prata med om allt som inte går att prata om annars.

• sommarbrud 080802

På lördag är vi äntligen i tidningen och idag får vi äntligen se alla kort från bröllopet.

• sommarbrud 080802

tråden går ut imorn va eller är jag helt fel ute!?

Nu har vi fått en massa bilder och ska försöka se til så att ni ska få titta på dem imorn. Är det ok?

Englali: Låter verkligen bra att de går framåt med din mamma. Håller tummarna för det bästa!

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.