• Miss Blue

De rövade bort min blivande igår...

Vad tråkigt..
    Hoppas att den här dåliga känslan försvinner innan ert bröllop, se fram emot det! Det blir bra ska du se

Soffan funkar alltid, men jag skulle inte heller ha varit glad att ta hand om TVÅ bebisar samma natt......

Stor cyberkram!

• Miss Blue

fniss tapetskarv=dörr?????
    så måste han ha varit bra på arslet.....

cesseny skrev 2008-07-10 13:56:45 följande:
    Det är fördelen med att gifta sig i smyg, man slipper få blivande maken bortrövad!Nä, skämt åsido, eftersom hans bästa vän ska vara ett av vittnena så slipper vi nog inte undan.Min sambo kom en gång hem från en firmafest och jag har aldrig varken förr eller senare sett honom så full!En kompis skjutsade hem honom vid sjutiden på kvällen, då hade de hållt igång sedan kl 12 på dagen. Han skulle försöka att ta sig in i sovrummet via en tapetskarv som han höll på att pilla på med kommentaren "jag får inte upp dörren".Jag kontrade med att det är nog bäst du sover på soffan inatt...Alla kan dricka för mycket ibland, om detta var första och (förhoppningsvis) sista gången så skulle jag skratta åt det hela! (Men kanske tracka sambon lite dagen efter :)
  • Miss Blue

..jag skulle aldrig sätta min 6månaders i händerna på en onykter karl......skulle inte vilja riskera att det händer nåt med bebben

• Miss Blue

...om bebben mår illa utav alkohol-ångorna får h*n väl kräkas lite på pappa........

Svar på tråden De rövade bort min blivande igår...